Operacja X (Operation X)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 18
4.0/5 ()

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
Dodano: 2013-12-06 22:27:12
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 138569
Wciel się w tajnego agenta wywiadu. Wykonuj misje, ścigaj przestępców zmierz się z innymi agentami w pojedynkach online. Gra wymaga założenia darmowego konta.

Sterowanie = MYSZKA

Komentarze do Operacja X (Operation X)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


jakubka 2013-12-07 02:13:17 +35
Super gra! Wciąga jak nie wiem co! 5/5
iza77 2013-12-07 08:05:54 +18
Dobra gierka
Daewoo142 2013-12-07 10:26:24 +15
Już się zalogowałem... Nie wiem jak ale tak XD
GGERTGDT 2013-12-08 16:37:15 +12
kto ówarza że to podróbka hero zero mówi tak
Darth_Malgus 2013-12-09 16:37:44 +5
@GGERTGDT: kup słownik ortograficzny ówarza czy uwarza
d1ler 2013-12-10 19:14:47 +3
@Darth_Malgus: Ani tak, ani tak :) Uważa, od uwaga. Uwarzyć, to można zupę :)
jakubzyzik 2013-12-07 10:44:17 +12
Super gra! Wciąga
rico1543 2014-02-11 18:22:37 +10
fajna gra najlepsza
Kiro343 2013-12-07 19:21:04 +10
Kto chce plusa?
OEN 2013-12-31 11:34:55 +8
w gre można zagrać na http://gryonline.onet.pl/gra/operationx
AroMunn 2013-12-11 16:57:57 +8
Taka tajna ta operacja że mi nawet nie działa xD
nieja 2013-12-14 23:18:14 +2
@AroMunn: hahahahaha (czytaonc to prawie zalałem laptopa butelkom oranżady )
wojodo 2013-12-10 21:43:12 +8
Spoczko Gra ta gra jest w stylu Goodgame Mafia jeśli ktoś grał w mafie to wie :]
Club_Fc 2013-12-11 06:49:00 0
@wojodo: nom ja grałem doodgame mafia
fajna jest tlko że na tej gierce mam 21 lvl i biłem w 3 dni :
wojodo 2013-12-11 11:52:06 0
@Club_Fc: Ja miałem 41 ale już nie gram :}
nieja 2013-12-14 23:18:40 0
@wojodo: ja gralem ale net mi szwankował i mi postac usunęło bo nie grałem
Norbert123456789019 2013-12-08 14:02:44 +8
fajna100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/10
inferno00 2013-12-30 20:07:43 +7
Le contenu auquel vous essayez d'accéder a été bloqué.


The content you are trying to access has been blocked.
:(
jangrzyb9 2013-12-22 15:46:11 +7
szukam czlonkuw do druszyny jasi nieprosze o plusy
maggister123 2014-01-04 11:39:14 +1
@jangrzyb9: druszyny xD
tomek99 2014-05-16 13:17:38 +6
fajna gra polecam wszystkim dzieciom
dominik5 2014-05-16 14:28:16 +16
@tomek99: czyli sobie hahaha
10kaper01 2014-05-21 14:08:23 +9
@dominik5: no masz racje
haker335 2014-04-25 18:13:40 +6
hehe lubie gdy ktoś piardnie wtedy sie żuga jak ktoś żyga
dominik5 2014-05-02 15:40:22 +3
@haker335: żal mi cie
iniesta 2014-02-09 14:03:14 +6
mam jurz 100 lewel
c
maciek098 2014-01-19 16:27:37 +6
lubię tego typu gry
patrykgrzybowski963 2014-01-06 21:38:02 +6
Zapraszam do drużyny chętnych czekoladowi :D
jangrzyb9 2013-12-22 19:08:30 +5
niehce plusuw
OEN 2013-12-14 15:32:05 +5
mój nick to NEOEN i od razu mówię że nie chce być w drużynie
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie