Wypadkowe wyścigi 2 - multiplayer (Crash Drive 2)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 53
4.0/5 ()

Kategoria: Gry wyścigowe

Tagi:
Dodano: 2013-11-23 16:49:03
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 964228
[Nowa wersja] Rewelacyjna gra wyścigowa w trybie multiplayer. Coś w stylu Trackmania w wersji online. Twoim zadaniem będzie zbieranie pieniędzy oraz monet z punktami znajdującymi się na planszy itp. Za zarobioną kasę kupisz ulepszenia i nowe samochody.

STRZAŁKI = Sterowanie
SHIFT = Przyspieszenie
SPACJA = Hamulec/drift
Enter - klakson

Komentarze do Wypadkowe wyścigi 2 - multiplayer (Crash Drive 2)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


_Blue_49 2014-08-18 10:17:24 +125
Fajna gra
StaroxPL 2014-09-07 17:03:37 +62
@_Blue_49: 1.000.000/10
norbert671 2015-04-27 18:38:53 +21
@_Blue_49: zgadzam się z tym
RedNeck 2015-04-29 13:23:00 +17
@_Blue_49: zawaliste
MrPtak 2015-05-12 17:35:03 +12
@_Blue_49: Epick
ikeriker 2013-11-24 11:53:05 +47
Jedna z lepszych gier na cda
JESTEM__SZACHRAJEM 2013-12-01 14:59:46 +39
Ciekawe kiedy wyjdzie 3 ???
kubawojownik98 2013-12-08 14:21:51 +37
ta gra jest zaje fajna!!!!!!!!!!!!!
Kliperak 2014-10-14 13:37:44 +32
Niezła bardzo fajna atmosfera podczas gry.
Marek666.pl 2014-07-01 21:33:14 +32
całkiem fajna gra, mam 6 lw i nazywam się PC
ten kto lubi tę gre to musi znać Need For Speed a jak nie to poznać
Zezul 2014-08-16 18:29:25 +28
zarombista gra daje 9/10
c12 2013-11-24 11:36:19 +28
fajna ale sie długo ładuje bo jest donie potrzebny unity
kamil22pl 2014-11-11 15:34:30 +25
9/10 bo mogłaby się szybciej ładować ale ta poza tym to spoko +
oskar123456789 2014-11-20 12:51:55 +19
@kamil22pl: Tylko że to wina słabego komputera, nie gry -_-
messi123gej 2014-12-02 09:13:36 +11
@kamil22pl: fajne zdjęcie ;)
Lolek2289 2014-12-13 19:36:15 +12
@kamil22pl: mi się ładuję w try miga
wolny1515 2014-09-05 12:13:08 +25
zajebista daje 10/10
Troller1778 2014-08-31 19:08:34 +22
zajefajna gierka też polecam ;) mam 14 lvl
tommeksos456 2014-12-11 17:34:58 +10
@Troller1778: a ja15 lvl
damian2006cda 2015-07-01 17:11:01 0
@Troller1778: ja mam 10 lvl
piksel321321 2014-03-13 23:07:57 +21
kto mówi że ta gra jest głupia to sam jest głupi bo nie umi grać i tyle albo odrazu komentuje bez grania w gre
dzejk00200 2014-03-15 10:54:39 +16
@piksel321321: dobrze muwicz
Rozpruwacz79 2014-03-26 20:37:58 +12
@dzejk00200: Dziecko weź pisze komentarze ze słownikiem muwicz-mówisz
eloziomek65 2013-11-28 11:43:42 +20
nie rozumiej ludzi którzy muszą pisać jakieś gówna np: mam któryś tam lvl a wy ? Czy tak wam tak trudno przeczytać Komentarze służą do komentowania gier.
Przesyłanie łańcuszków, prośby o plusy są zabronione.
-.-
jocker0202 2014-01-14 16:00:58 +7
@eloziomek65: a co to ma do gry
tygrys999 2013-11-25 19:26:28 +20
długo się ładuje
dam wam wszystkim plusy XD
danielek584interiapl 2013-11-24 16:22:32 +20
wypas
_rafal2248 2013-11-24 13:05:31 +20
GIT
piksel321321 2014-03-08 19:44:09 +19
czytaj pierwsze litery:
sopel
ul
papier
elita
rój
a do do gry 10/10
kozol 2014-12-19 12:17:02 +16
fajna gra joł !!
The_Dragon 2014-08-11 17:30:59 +16
Niezła gra
filip12345566 2014-07-07 18:13:58 +15
fajna gra super mam muj nick to filip123
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie