Turbo wypadki (Turbo Dismount)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 73

Kategoria: Gry przygodowe

avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1331588

Celem w grze będzie zrobienie jak największej kraksy samochodowej! Będzie się działo!

Sterowanie = MYSZKA

Komentarze do Turbo wypadki (Turbo Dismount)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
dawidbarnat9 2014-04-19 20:50:14 +553
zajebiste 1000000/1000000 kto się zgadza ???
dziecko_lasu 2015-07-07 12:27:37 +192
@dawidbarnat9: ja się zgadzam
Lisc222 2015-12-07 13:28:07 +132
@dawidbarnat9: ja, ja, ja i jeszcze raz ja
mariusztomaciek 2015-12-27 13:05:29 +100
@dawidbarnat9: ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kapi_rapi 2016-01-18 02:13:35 +73
@dawidbarnat9: Pewnie że tak
FranekP 2016-03-04 12:04:07 +60
@dawidbarnat9: Zgadzam się
Kapiersiak 2016-03-21 13:17:37 +53
@dawidbarnat9: Kto by sie nie zgadzał
sebekrew 2016-03-29 16:56:45 +41
@Kapiersiak: twoja mama
Ultimatemati 2016-04-16 10:41:23 +52
@dawidbarnat9:
jajajajajajajajajajajajaajajjajajaajajajajajajajajajajajajajajajajajajaajjaja ! !! ! ! !! ! ! ! !
457456u 2016-06-06 18:21:32 +24
@dawidbarnat9: nie przeklinaj k!%@o
457456u 2016-06-06 18:22:33 +22
@dawidbarnat9: nie przeklinaj k!%@o
minecraraffffff 2016-06-13 14:03:21 +19
danio907 2016-07-22 12:34:18 +18
@sebekrew: lubisz Lech moja krew
;)
cole_the_black_ninja 2016-07-23 16:59:23 +16
@danio907: Wole zabrze
tajemniczy256 2016-08-10 10:09:08 +13
@457456u: to nie przeklenstwo idioto
tajemniczy256 2016-08-10 10:10:49 +15
@sebekrew: ja twoja rucham elo
psychol18 2014-11-15 13:20:19 +267
SUPER 9,5/10
Messi12345008 2014-11-01 14:03:54 +209
fajna
mati04pl 2014-11-17 18:56:33 +184
demo ale głupio też zrobili że najpierw był turbo pad a teraz niema
Kacper_Jakub_Szymczak 2015-12-04 13:40:42 +40
@mati04pl: jaki turbo pad
Ultimatemati 2016-04-16 10:43:52 +23
@Kacper_Jakub_Szymczak: turbo pad pośpiesza twoje auto
kacperposiadala3 2014-08-30 13:26:12 +161
fajna ale zamało pojazdów
Damian00925D 2015-07-14 12:02:33 +57
@kacperposiadala3: na pełnej wersji jest więcej pojazdów i więcej map
agentk100 2014-01-28 17:58:37 +138
kto lubi robaczki z zaginionej doliny
____max_____maks____ 2014-01-30 17:45:12 +60
Master_roznych_gier 2014-02-08 12:51:53 +60
zxhb 2015-06-14 09:37:15 +40
bobektoja7 2015-09-04 17:43:01 +34
Troller1778 2014-09-01 15:31:24 +129
fajna giera 10/10
gracz007 2014-06-07 14:50:34 +124
Mapa : Skid marks jak wyleciec Poza niewidzialna sciane ? 4 turbo pads i 1 quater Pipe
Damian00925D 2015-07-14 17:59:08 +47
@gracz007: thx za pomoc
KoksJakegoNieWidzieli 2014-06-19 14:23:00 +95
bardzo lubię gry unity web player :)
kajtolak-99 2013-11-22 16:54:34 +95
Jakby tymi autami daloby sie kierowac np. strzalkami to by byla najlepsza gra ever :/
ninja998 2015-04-04 17:25:20 +47
@kajtolak-99: otaczają mnie idioci.
Pan_Gwar_Straszny 2015-07-22 10:14:47 +33
@ninja998: I Oto Sens Twojego życia!
Damian00925D 2015-10-18 13:48:22 +27
@kajtolak-99: tymi autami da się kierować na pełnej wersji oraz na stronie internetowej której linku nie pamiętam :(
perfectgrzes 2016-04-09 13:08:08 +17
@kajtolak-99: da sie kierować tylko trzeba miec pełną wersje xd można ją zainstalować : http://www.mediafire.com/download/v53nf8n7gyk4m69/Turbo.Dismount.v1.11.2.zip
perfectgrzes 2016-04-09 13:21:14 +15
@kajtolak-99: jednak nie trzeba miac pelnej wersji wystarczy nacisnac kilka razy Steerring
ignot450 2015-01-03 15:06:35 +88
A DLAMNIE FAJNA
bartek771 2014-07-16 16:05:04 +88
no rezi mały remek
szymonzera5 2014-07-29 17:01:47 +80
kto lubi unity web pleyer
SZTUKMISTRZ 2016-08-02 23:58:58 +11
@szymonzera5: ja kocham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gracek80 2015-01-06 17:25:00 +74
A JAK MIEC INE POZIOMY ?
luzak2999 2015-01-07 18:31:34 +55
@gracek80: musisz kupić pełnoł wersje naprzykaład na steamie ( sorry jeśeli steam śle napisałem)
Damian00925D 2015-07-14 18:00:22 +27
@gracek80: albo na telefon za darmo pobrać
adikosi 2014-10-12 13:26:32 +68
uwielbiam małego remka i reziego
mister2006 2014-10-18 19:38:51 +49
@adikosi: no są super :D
udajedoroslego 2013-11-24 13:18:43 +67
kto uwarza że ta gra jest spoczko
grzesdudko 2013-11-24 18:52:08 +36
@udajedoroslego: koksiarska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nikossiuks 2014-07-11 14:06:06 +66
rezi w nią grał
xelada91 2015-08-04 17:10:57 +26
@nikossiuks: brawo odkryłeś A
meryke!
Michal_Kretosz 2014-10-15 15:50:44 +65
Niezła.
Elektryczny 2014-12-21 17:06:59 +64
Gierka spoko, ale gdyby nie ten "Steam" z propozycją o full version to ta gra by była jeszcze fajniejsza :D
mati28042000 2014-09-14 16:18:18 +52
zajebista gra
Więcej
5.8/10 Ups! Arka odpłynęła (2015), Dubbing PL premium Świetna animacja dla całej rodziny!

Oglądaj już teraz w CDA Premium!

Logowanie