Auto zjada auto 2: Deluxe (Car Eats Car 2 Deluxe)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 27
Auto zjada auto 2: Deluxe (Car Eats Car 2 Deluxe)4.0/5 (27)

Kategoria: Gry wyścigowe

Tagi:
z ulepszeniami    wyscigowe    samochody    auta   
Dodano: 2013-08-31 13:06:44
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 238717
Świetna gra zręcznościowa. Do twojej dyspozycji będzie małe autko. Zbieraj rubiny, za które ulepszysz swój samochód i odblokujesz nowe plansze.

Sterowanie = STRZAŁKI
Z = Turbo + latanie

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Generals of War (PL)

Zmień historię pierwszej wojny światowej!

The Settlers Online - hit!

Prawdziwy klasyk wśród gier strategicznych dostępny zupełnie za darmo bez pobierania!

Polwars (PL)

Darmowa gra przeglądarkowa, w której wcielisz się w mieszkańca Piekiełka - stolicy Polandii.

Sizzling Hot (PL)

Wirtualne kasyno, które niesamowicie wciąga, darmowa rejestracja i 5000 żetonów gratis.

Komentarze do Auto zjada auto 2: Deluxe (Car Eats Car 2 Deluxe)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


andrzej-to-mistrz 2014-09-01 16:11:35 +2
na początku myślałem że to jakieś gówno...10/10
mistrz601 2014-08-16 13:07:04 +2
spoko gra 5/5
Madziu_Lka 2014-08-12 00:39:00 +1
Bombowa gra. Gratuluję temu kto ją wymyślił
pawelhyla 2014-08-11 18:30:48 +1
super gra
taxi89 2014-07-16 18:53:20 +5
fajna gra
taxi89 2014-07-16 18:11:53 +3
e ty lol guwto
Tomdom77 2014-06-21 20:39:50 +5
Niesamowita gra. Po prostu LOL :D
Tomdom77 2014-06-23 09:31:21 +7
@Tomdom77: Masz rację.
Tomdom77 2014-06-21 09:53:28 +8
Miałem to na kompie
MaksiuPol 2014-06-13 09:46:43 +4
Grałem w nią kiedyś i jest zajebista :D
Szymon_Zielinski 2014-05-13 18:14:49 +8
99999999999999/99
pżeszłem całą grę i 20 poziom na HARD
staringator 2014-05-13 12:14:11 +4
to jest fajne !

michalpietrzak03 2014-05-12 15:36:30 +9
hej ludzie gramy
Kacper_Koprowski 2014-05-07 20:55:31 +7
daje tej grze 100/10 bo jest odjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzdddddddddddddddddddddddddddoooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
przemo2013 2014-05-07 16:41:35 +5
super gra 5/5 i do ulu :D
szymonzera5 2014-04-20 13:46:27 +2
czytajcie 1 litery
skała
ula
perszing
elektro
rama

garderowa
ramka
ala

super gra!!
masteruki 2014-04-18 10:43:22 +6
zajefajna gry 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/10 i do ullu
jakubek32 2014-04-15 14:30:09 +4
zajefajna
robertpimpulowski 2014-03-22 21:39:30 +4
ej jak odblokować ostatni tryb ?
kacperradowski7 2014-03-03 21:35:00 +5
fajna
Finit13 2014-01-28 11:09:18 +21
Niema słów ale fajna 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000\100000000000000000000000000000000 Tyle daje
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie