Kingdom Rush z herosami + hacked

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Ta gra znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 24
Kingdom Rush z herosami + hacked5.0/5 (24)

Kategoria: Gry defense (obrona wieży)

Tagi:
obrona wieży    hacked   
Dodano: 2013-06-29 17:48:40
avatar
Dodał: Szymonsasuke Odsłony: 223860
Wspaniała gra miezy dobrem a złem i dodano herosów I dzięki hacku macie premium które wam daje nową spell,Extra Gold i jednego wojownika i można zmienić ich wygląd i są dodane nowe mapki,potwory i bossy ale jakie to są to sami sprawdzcie Może się kilka minut ładować ale warto czekać Miłej Gry

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Lord of the Rings Online

Władca Pierścieni za darmo w wersji MMORPG!

Infinite Crisis

Wciel się w superbohatera, który przeszedł na ciemną stronę mocy.

Metin 2 (PL)

Największa gra MMO w Europie, za darmo w języku polskim.

War Thunder (PL)

Zasiądź za sterami bombowca z II Wojny Światowej.

Komentarze do Kingdom Rush z herosami + hacked


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


patrykrobert 2014-07-19 14:02:47 +2
super
patrykrobert 2014-07-19 14:03:49 +3
@patrykrobert: lepszej niema
kupowski 2014-07-12 11:06:06 +12
najlepsza gra w dziejach ludzkosci
przemek305 2014-07-14 13:04:25 +7
@kupowski: oj tak zgadzam się z tobą
a2002-lol 2014-07-10 09:25:41 +8
zajebiste
kubus20081gmailcom 2014-07-06 09:53:35 +16
╔═╗
║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩╝ X2
kewinjakubiec 2014-07-05 09:56:07 +12
╔═╗
║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩╝
Michal_Wesolowski 2014-06-27 13:29:32 +12
fajna gra!
grzegorzpragnacy 2014-06-24 16:15:15 +14
zeby odblokowac bonusy musisz przejsc wszystkie levele
bartekbs18 2014-06-18 14:01:28 +18
mega Gra
_fzgfxqref 2014-06-15 14:04:58 +15
║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩ zajebisascza graaa
_fzgfxqref 2014-06-14 11:34:35 +13
jak odblokowca bonusowe levele ?
a2002-lol 2014-07-10 09:28:51 +4
@_fzgfxqref: przejdź kampanie
Damian52314 2014-06-08 11:51:07 +12
║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩
Damian52314 2014-06-06 15:45:57 +11
przeszedłem całą
Damian52314 2014-06-06 15:44:57 +12
super gra
matolekxd 2014-06-04 18:54:06 +15
fajna gra całą zrobiłem

COMBAT_MASTER 2014-05-21 17:36:10 +19
Rozwalam na herosie z ogniem :) Spoko gierka i rozwalam bossy zjadające ludzi XD
mateuszbartynski 2014-06-13 07:15:07 +13
@COMBAT_MASTER: WOW!! no bravo teraz to odkryłeś :/
superkoles888 2014-05-12 16:32:25 +13
ta gra jest bardzo łatwa
superkoles888 2014-05-11 14:10:42 +24
bardzo fajni herosi
superkoles888 2014-05-11 14:08:37 +10
fajowa gra ale mało kasy
kabzzzzon 2014-05-07 15:46:42 +27
║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩fajna
COMBAT_MASTER 2014-05-22 15:44:50 +6
@kabzzzzon: Jak ty to ????
kacper28282 2014-05-07 11:24:26 +10
fajna zwlaszcza z hakami :)
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie