Jesteś tutaj: 
Gry online
N Game 2

N Game 2

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 33
N Game 24.0/5 (33)

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
platformówki    platformowe    ngame    n-game    level    dla 2 osob   
Dodano: 2013-05-21 17:51:10
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 647476
Popularna platformówka powraca z nowymi planszami i jeszcze lepszą fizyką gry! Każdy zebrany kawałek złota doda dwie sekundy do twojego życia.

Kliknij "n" aby aktywować tryb dla 2 graczy.

Sterowanie = STRZAŁKI
Skok = Z
Samobójstwo = K

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Generals of War (PL)

Zmień historię pierwszej wojny światowej!

Star Conflict (PL)

Zasiądź za sterami własnego statku kosmicznego.

Heroes Online (PL)

Kultowa gra z serii Heroes of Might and Magic na przeglądarkę.

Goalunited (PL)

Zarządzaj swoją piłkarską drużyną.

Komentarze do N Game 2


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


filiposki101 2014-11-15 11:11:18 0
zajefajna XD 5/5
Beata_Hukowska 2014-11-13 20:01:14 0
zajebista
mikolaj0101 2014-11-05 15:05:01 +1
ale mi komp zapierdala
RokerPL 2014-11-05 14:59:26 0
Zajebista gra skąd ją masz?!
The_Gamer_DJ_Hacker 2014-10-23 16:17:52 +1
fajna całkiem gra ale niewiem jak grać na 2 osoby bo pisze żebym kliknął n klikam i nic
kanapkad 2014-11-07 19:26:08 0
@The_Gamer_DJ_Hacker: no literę n
Kicek8632 2014-09-21 20:33:03 +8
Zajefajna gra, 99,99%/100%. Trudna gra, i oto chodzi. Takie trudne jak GEOMETRY DASH.
wojciechow94 2014-09-06 15:43:41 +5
like
blyskawiczny 2014-08-25 13:29:06 +4
spoczko ;)
Robert_Witek 2014-08-23 07:33:08 +3
ja ta gra bije rekordy :)
kamil1806 2014-08-11 17:18:54 +2
Vex 3 lepszy ale to tez jest fajne 4/5 ;p
kamil1806 2014-08-11 17:21:14 +4
@kamil1806: Sorka ze nie dopowiedzialem wedlug mnie Vex 3 jest lepszy ale moze komus to sie bardziej podoba :)
Ellie_(Survivor_zombie) 2014-08-08 19:52:32 +4
Super ::::::)))))
ps114 2014-07-12 22:51:09 +6
niezła gierka 4/5 ^_^
Dawid_Marian_Oss 2014-05-26 21:57:14 +5
[Urzytkownik został zablokowany]----------------------[
jedrek123 2014-06-20 15:55:20 +5
-Reaz- 2014-08-09 14:24:55 +3
@Dawid_Marian_Oss: Jak ty nawet "użytkownik" nie potrafisz poprawnie napisać -.-
marcin1x 2014-05-10 16:29:53 +4
fajna
Mega_Game 2014-05-10 14:09:18 +5
Przeszedłem wszystkie poziomy oprócz 99-4. Masakra z nim :)
A gra zajefajna :)
KWIATONATOR 2014-05-03 11:58:16 +4
Super
WithermanPL 2014-04-04 20:39:42 +9
niezła,ale troche trudna potem się robi
blizniaczki142 2014-03-21 10:49:57 +5
Zarąbista gra
kuba132004 2014-02-01 20:50:17 +12
do kurwy z tą grą!!
adrianos283 2014-04-14 06:57:03 +12
@kuba132004: Zaraz będzie do k***y z tobą, jak tego nie odszczekasz!
inspektor_gier 2014-06-08 10:30:05 +4
@adrianos283: do ku**y z wami wszystkimi, a gra jest zaje*ista 20/10
laska3412 2014-01-11 16:07:11 +7
pierdolone
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie