Jesteś tutaj: 
Gry online
Woda i ogień 4 (FireBoy & WaterGirl 4: In The Crystal Temple)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 51

Kategoria: Gry zręcznościowe

Dodano: 2013-03-29 14:50:10
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1922046

Ognisty chłopak i wodna dziewczyna powracają w czwartej części przygód. Podobnie jak poprzednio jest to gra, w której musimy współpracować z drugą osobą przy komputerze.

Komentarze do Woda i ogień 4 (FireBoy & WaterGirl 4: In The Crystal Temple)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
mistrz_gry_ 2013-04-30 19:55:32 +224
najlepsza cześć w jaką grałem krto na tak daje plusika :D
OEN 2013-05-24 20:17:55 +77
@mistrz_gry_: i co żulisz plusy!
Jagoda_Bandurska 2015-04-05 10:45:41 +41
@mistrz_gry_: no i to dotego jest super
Crash565 2013-04-30 16:32:02 +129
fajne
sylwia_77 2013-04-04 17:04:23 +118
Najlepsza jak na razie moi zdaniem jest ta część!!!
Kto się zgadza to plusika dać.
tomekkolasa58 2014-03-17 14:15:23 +104
spoko gierka
kamil5556 2014-03-01 15:34:51 +95
fajna gra jak to najnowsza
pawcio12304 2014-01-25 17:57:23 +83
bardzo fajna gram z moją siostrą która ma 7 lat i jest fajnie
Pixelka2233_z_kogamy 2014-07-17 13:30:55 +68

fajniutka gra
samochodziki111 2014-11-17 17:25:27 +63
fajna daje 10\10
z
za
zaj
zaje
zajef
zajefa
zajefaj
zajefain
zajefaina
Madziu_Lka 2014-05-28 22:16:21 +62
Ta gra jest czaderska :D
kamikadze3 2013-05-03 15:44:18 +49
lol
PRO_SKIN_EDITOR 2013-12-25 13:32:27 +46
Ja Mogę Zmieniać Język!
Ronalldo 2013-04-02 13:07:39 +46
proźby o plusy są zabronione
sararegina13 2014-06-18 14:05:22 +43
fajna gra
Damian00925D 2014-04-22 10:40:39 +40
dla mnie fajna gra
Lubieflaczki2004 2013-10-08 16:32:44 +40
gra 10000000000/10000000000 i do ulu
Dawid123456123456 2014-04-10 20:59:19 +37
fajna giera fajna giera
dakon10 2014-11-23 20:02:02 +36
fajna ;_; :) gralem z kolegom
misiek104 2014-08-19 16:27:50 +34
super gierka 10000/10000
dawidk999 2014-08-12 18:50:19 +34
glupie!
krzemin1122 2014-12-13 23:35:08 +18
@dawidk999: sam jesteś głupi i barcelona jest głupia
Lionel---Messi 2015-01-20 18:07:38 +12
@krzemin1122: real madryt to cioty! I ty jesteś glupi
macieksto 2015-03-28 18:36:01 +11
@krzemin1122: MOLDA! BALCELONA GULOM! LEAL DUPOM! XD
lllllxd 2014-08-21 19:18:49 +32
s.u.p.c.i.o gra
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie