Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 101
4.0/5 ()

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
counter strike    fpp    kizi    multiplayer    strzelanie    strzelanki    unity web player    w3d   
Dodano: 2013-01-29 16:50:19
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 2108879
[Nowa wersja] Typowa strzelanka w trybie multiplayer. Dołącz do jednej z drużyn i walcz z innymi graczami w trybie online. Gra wymaga wtyczki Unity Webplayer.

WSAD = Sterowanie
MYSZKA = Strzelanie
SHIFT = Bieganie
SPACJA = Skok

Komentarze do Warmerise: Czerwoni vs Niebiescy (Warmerise)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


kubaxd10 2013-04-21 19:12:07 +763
super gra
MaksioM 2015-06-30 16:25:06 +306
@kubaxd10: racja święta racja ja w nią gram aż od 4 lat
warczakos 2015-07-01 14:53:17 +245
@kubaxd10: zajebiaha spoko

grafika 7/10

bronie 8/10

pojazdy10/10
OGULNA OCENA TO 9/10
warczakos 2015-07-01 15:00:26 +299
@MaksioM: ▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌╔══╗▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌║╔╗║╔══╗╔══╗▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌║║╚╝╚╗╔╝╚╗╔╝▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╔═══╗▌▌▌▌
▌║╚═╗▌║║▌▌║║╔═══╗▌▌▌▌▌▌╚╗╔╗║▌▌▌▌
▌╚═╗║▌║║▌▌║║╚╗╔╗║╔═════╗║║║║▌▌▌▌
▌╔╗║║▌║║▌▌║║▌║╚╝║╚╗╔══╗║║╚╝╚╗▌▌▌
▌║╚╝║▌║╚══╝║▌║╔═╝▌║║╔╗╚╝║╔═╗║▌▌▌
▌╚══╝▌╚════╝╔╝╚╗▌▌║╚╝║▌╔╝╚╗║║▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╚══╝▌▌║╔╗║▌╚══╝║║▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌║║╚╝╔╗▌▌╔╝╚╗▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╔╝╚══╝║▌▌╚══╝▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╚═════╝▌▌▌▌▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
warczakos 2015-07-01 15:03:24 +138
@MaksioM: JAKIM CUDEM MOGŁEŚ W TO GRAĆ 4 LATA TEMU JAK TA GRA WYSZŁA W 2013-01-29ROKU
Dawid3118555 2015-07-07 16:04:34 +107
@warczakos: ta gra zostala dodana tego ale 4 lata temu zostala stworzona a tu dodana
Terminator3001 2015-07-20 10:23:30 +106
@MaksioM: Zajebista gra Najlepsza w Cda
Terminator3001 2015-07-21 12:34:27 +83
@MaksioM: mam pyt jak sie wycząga tarczę ? i czy ją sie ma odpoczątku czy trzeba miec konto i kupic ?
gdgvfgsadhvazhvnz 2015-07-30 19:23:33 +67
@MaksioM: gówno racja
Kox_2016 2015-08-23 10:17:02 +66
@warczakos: kazdy umie skopiowac i wkleic
lolman534 2015-12-16 20:06:28 +37
@warczakos: takim że gra została stworzona 4 lata temu
PaciaK_33 2016-02-01 11:40:46 +35
@kubaxd10: jest mega
youdtuberlive 2015-01-30 13:10:12 +452
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░░
░░░░░░░░░█░░░░█░░░░░░░░░
██████▄▄█░░░░░██████▄░░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░██░░
█████▀░░░░▀▀████████▀ ─────▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀▀─────── ──────██─────██───██▄█▀───██▄█──────── ─────▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄▄
PAN_MIRINDA 2015-01-13 21:19:45 +446
to dopiero gra ever! mi sie podoba! 100/100!
PAN_MIRINDA 2015-06-02 19:55:39 +214
@PAN_MIRINDA: Dzięki że dajecie mi lajki ale nwm poco to robicie ja tylko napisałem ocenę gry nic więcej!
koksek123 2014-11-26 14:25:53 +378
░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄░░░░░░░ ░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄░░░░ ░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█░░░ ░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█░░ ░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█░ █░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒░█ █░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█ ░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█░ ░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█░░ ░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█░░░ ░░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░█▀██████░█░░ ░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█░░ ░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█░ ░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░█░ ░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░
kamilb7 2015-01-22 11:49:54 +288
fajna szacuneczek dla tego kto ją wymyślił
UprowadzonY 2014-12-24 12:16:08 +273
Fajna Polecam Bardzo Mi Się Podobała Nie Wiem Jak Wam ^_^
Pan_vip_Hubert 2014-12-24 12:39:15 +209
@UprowadzonY: LIKE YOU +
Wiktor_Sadowski 2014-12-25 12:04:39 +151
@UprowadzonY: Sam się z tobą zgodzę fajowska gra !
XxcamperxX 2015-05-24 17:39:44 +104
@UprowadzonY: masz like
loollolloll 2014-11-16 15:52:29 +234
kto gra teraz?
youdtuberlive 2015-01-30 13:09:11 +230
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌╔══╗▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌║╔╗║╔══╗╔══╗▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌║║╚╝╚╗╔╝╚╗╔╝▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╔═══╗▌▌▌▌
▌║╚═╗▌║║▌▌║║╔═══╗▌▌▌▌▌▌╚╗╔╗║▌▌▌▌
▌╚═╗║▌║║▌▌║║╚╗╔╗║╔═════╗║║║║▌▌▌▌
▌╔╗║║▌║║▌▌║║▌║╚╝║╚╗╔══╗║║╚╝╚╗▌▌▌
▌║╚╝║▌║╚══╝║▌║╔═╝▌║║╔╗╚╝║╔═╗║▌▌▌
▌╚══╝▌╚════╝╔╝╚╗▌▌║╚╝║▌╔╝╚╗║║▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╚══╝▌▌║╔╗║▌╚══╝║║▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌║║╚╝╔╗▌▌╔╝╚╗▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╔╝╚══╝║▌▌╚══╝▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╚═════╝▌▌▌▌▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
kamilpl11 2014-08-13 10:58:06 +155
dobrze że mi działa bo zgrałem taki program co mogę grać te zablokowane gry :3
MrCreeper 2014-05-03 14:29:40 +148
czytajcie pierwsze litery wyrazów
Zenek
Alek
Jola
Edek
Benek
Iga
Stół
Trawa
Armia
dominikmazur549 2013-02-12 15:44:13 +148
fajna gra kto mnie zobaczy niech da plusa ja mam nick piekielny diabeł
grzeskm 2014-11-22 09:29:24 +116
zaje fajna
LoolPlayGames 2014-10-12 16:04:04 +103
u mnie łąduje się dokładnie 4 sekundy i nie marudze ;)
BladeRiverPL 2014-11-24 17:13:53 +98
superowa gra najlepsza na świecie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
peperek1 2014-09-27 07:32:31 +88
bardzo fajna gra daje 1000000000000000000/1000000000000000000
lol7011 2014-11-23 11:57:32 +83
hardkorowa gra
MIneratPL 2014-09-23 13:53:35 +81
w to grałem kiedy ta gra pierwszy raz powstała i strasznie się zmieniła teraz to jest całkowicie inna gra polecam ja daje 9/10 Pozdro !
mastersebi 2014-10-18 08:52:12 +75
ja go lubie:)
_mleczak_ 2014-05-30 14:01:33 +75
100/100 fajna
szymonkowalski34onetpl 2014-12-07 15:47:35 +74
░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄░░░░░░░ ░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄░░░░ ░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█░░░ ░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█░░ ░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█░ █░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒░█ █░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█ ░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█░ ░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█░░ ░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█░░░ ░░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░█▀██████░█░░ ░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█░░ ░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█░ ░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░█░ ░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie