Samochodem po Holandii 3D (Verkeerstalent)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 84
Samochodem po Holandii 3D (Verkeerstalent)4.0/5 (84)

Kategoria: Gry wyścigowe

Dodano: 2013-01-18 18:30:26
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 4597253
W tej grze będziesz przemieszczał się samochodem po holenderskich drogach. Sprawdź sam jak wygląda jazda w Holandii. Niezwykle realistyczna produkcja! Wymaga Unity WebPlayera.

STRZAŁKI = Prowadzenie samochodu
Z = Lewy kierunkowskaz
X = Prawy kierunkowskaz
C = Zmiana widoku
P = Pauza

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Plemiona 2 (PL)

Zarządzaj swoją wioską rozwijając budynki i twórz armie przeznaczone do ataków i obrony.

Sizzling Hot (PL)

Wirtualne kasyno, które niesamowicie wciąga, darmowa rejestracja i 5000 żetonów gratis.

Generals of War (PL)

Zmień historię pierwszej wojny światowej!

Polwars (PL)

Darmowa gra przeglądarkowa, w której wcielisz się w mieszkańca Piekiełka - stolicy Polandii.

Komentarze do Samochodem po Holandii 3D (Verkeerstalent)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


wikunia_1216 2014-10-20 16:14:57 +5
to jest zajebista gra bardzo ja lubie :D
arekinekxD 2014-10-17 20:10:25 +10
superowa ale jak chce kogoś wyprzedzić to wtedy JEB ktoś jedzie przed mną i wypadek no jaki skurwysyn
Amelia_Pas 2014-10-17 14:33:06 +17
Fajna gra polecam ją czekam na like ;)
adrian6122 2014-10-18 20:26:44 +11
@Amelia_Pas: wiesz że nie jestes na YT więc przestań sie wydurniać z tymi likami
-_-
dejwitt 2014-10-16 19:07:13 +5
no no theaks\
kingakonrad 2014-10-16 14:11:16 +7
extra gra
norcio123 2014-10-15 14:18:53 +8
fajna gra ale troche sie zacina
simi_112 2014-10-15 14:03:20 +14
kocham tom gre jst zajefajna daje 10000/10000
arekinekxD 2014-10-16 15:13:36 +4
@simi_112: chyba tą a nie tom lub ortografia w ten twoją jebaną głowę

arekinekxD 2014-10-16 15:14:39 +5
@simi_112: sory nie ten tylko tą
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
skaleckamil 2014-10-14 10:40:58 +11
Fajowa gra
pijakus 2014-10-12 19:27:17 +42
fajne kto da plusa jest zajebiaszczy jak ta gra 100/5 dawac plusy zbieram dla biednych :|
Wentoret 2014-10-13 12:12:49
[Użytkownik został zablokowany]
adrian6122 2014-10-18 20:22:53 +2
@pijakus: Dla biednych weź sie ogarnij ok?
Przemek_Zajac 2014-10-19 19:54:34 +4
@pijakus: ogarnij się dziecko i prożby o plusy są zabronione pamiętasz kurwo jebana
Piotrek973 2014-10-12 14:38:34 +48
Daje 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/10 Kto się zgadza daje plusa
2goldzio1483 2014-10-12 02:13:20 +21
Bardzo podoba mi się ta gra, lubię takie gry gdzie można ustawić widok od środka
szymanowski667755 2014-10-10 20:32:46 +23
no no , naprawdę się postarali :D ........................
owyzan123 2014-10-10 18:49:58 +16
najlepsza gra na świecie! daje 100000/100
Darknes123456 2014-10-08 18:44:37 +8
Coś mi się nie włncza
Eminem332 2014-10-07 10:00:29 +13
zawsze jak w to gram czyli ja blondasek tylko inny nick zawsze jak w to gram :D slucham tego ! Chada ft. Hukos, Sitek, B.R.O - Dranie tak mają
mmaksioziom2838 2014-10-06 13:38:22 +12
zarombista
mickel 2014-10-05 18:26:22 +14
f fa faj fajn fajna fajn faj fa f
TheBlondasek 2014-10-05 15:36:58 +20
Sorka że tyle KOMENTARZY a co do gry 10000000000000000/10000000000000000
TheBlondasek 2014-10-05 15:35:57 +11
Fajnie napisane co nie ?
TheBlondasek 2014-10-05 15:33:34 +28
dawać kurwa PLUSy albo waz kurwa znajde i UKATRUPIE NIE ZARTUJE MUSZE MIEC MINIMALNIE 100 + JASNE ?
trolololo43 2014-10-08 18:21:34 +6
@TheBlondasek: to dawaj przyjdź do mnie
i nie w a z tylko was
owyzan123 2014-10-10 18:51:15 +5
@TheBlondasek: hahahahahahahhahahah jebłam
Sebastian_Remus 2014-10-22 09:29:55 +3
@TheBlondasek: kurwojebana roziebie ci łeb huju garbaty

Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie