Jesteś tutaj: 
Gry online
Ucieczka z wyspy 3D (Island Escape 3D)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 92

Kategoria: Gry przygodowe

Tagi:
Dodano: 2013-01-11 17:34:32
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1114977

Próbujesz się wydostać z wyspy, masz niewiele czasu, zapada zmrok. Chwyć za broń i ruszaj w poszukiwaniu wyjścia. Polecam! Wymaga dodatku Unity Web Player.

STRZAŁKI = Sterowanie
MYSZKA = Celowanie / Atak
E = Akcja
I = Ekwipunek

Komentarze do Ucieczka z wyspy 3D (Island Escape 3D)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
Elvisek321 2014-02-03 10:55:47 +146
fajna gra polecam !
NeoPL 2014-03-07 15:32:59 +84
zrobię obiad 3 razy w czasie ładowania tego j!%@n***
unity!!!
Julo1234 2014-03-13 14:17:13 +47
@NeoPL: Mi ładuje się w 5 sekund
piotrzurawski372 2014-03-22 17:31:58 +51
@NeoPL: nie dziwie się jeśli masz drewniany komputer napędzany
chomikiem!:)
wieczko27 2014-05-26 17:25:07 +29
@Julo1234: mi też
creeper9078 2015-04-16 08:50:16 +27
@Julo1234: mi też się ładuje w 5 sec
Lukasz_Kryskiewicz 2015-05-27 15:22:00 +15
@NeoPL: mi ani w jednej sekundzie :D
Bartek_907 2015-06-21 22:07:01 +11
@piotrzurawski372: O taki? http://humorek.com.pl/upload/images/medium/2015/01/drewniany_komputer_2015-01-18_00-19-31.jpg
Bartek_907 2015-06-21 22:08:03 +12
@NeoPL: http://humorek.com.pl/upload/images/medium/2015/01/drewniany_komputer_2015-01-18_00-19-31.jpg
kubaxddx 2015-06-23 12:25:13 +6
@NeoPL: i się ładuje w 1 minute !
Piotr_Cichocki-Olczyk 2015-08-17 15:27:45 +2
Piotr_Cichocki-Olczyk 2015-08-17 15:28:53 +2
@NeoPL: masz pierwszy komp czyli wyglad ten sam ale naped to chomik i go widac
Sebastian_Olewniczak 2015-08-24 21:29:36 +1
@piotrzurawski372: napendzanym zdechłym chomikem [:
kiki123 2013-04-13 13:44:37 +39
http://smiechotynki.pl/wp-content/uploads/2012/11/zdjecie-67.jpg
_piotrek78654- 2013-04-13 18:22:31 +27
@kiki123: hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!
krystian2215 2013-04-15 19:58:42 +18
@kiki123: dobre &!!!!!!!!!
kuba12394c 2013-04-27 07:54:51 +16
@kiki123: ale beka :D
Jozef250 2013-08-31 08:36:57 +18
@kiki123: HAHAHAHA XD!!!!!
igs 2013-05-18 14:49:50 +35
jak uciec z wyspy 3d pomurzcie dam plusa
Kajetan_Rokita1 2014-08-17 22:21:20 +34
No ciekawa gierka. Przyjemnie się w nią gar.
KACPER_OP_XD_ 2015-01-01 22:43:56 +33
czytaj 1 litery
film
arab
janek
narada
artanktyda
FNAF 2015-01-05 19:23:44 +20
@KACPER_OP_XD_: O cześć Foxy.
xanders 2014-06-08 21:15:10 +31
ja nie wykonuje misji ponieważ mi się niehce
klaudek122 2013-06-02 07:55:33 +29
kto znalazl miecz bo ja znalazlem :D
STACHU_XD 2013-06-04 14:46:54 +14
@klaudek122: ja też znalazłem i co? :P
arolava 2013-06-04 21:28:03 +10
Sith_Lord 2013-06-15 17:17:27 +11
@arolava: Słownik
Jozef250 2013-07-24 10:57:57 +10
@klaudek122: ja też no i co? :PP
kozaq123 2013-04-02 20:29:10 +25


▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌╔══╗▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌║╔╗║╔══╗╔══╗▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌║║╚╝╚╗╔╝╚╗╔╝▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╔═══╗▌▌▌▌
▌║╚═╗▌║║▌▌║║╔═══╗▌▌▌▌▌▌╚╗╔╗║▌▌▌▌
▌╚═╗║▌║║▌▌║║╚╗╔╗║╔═════╗║║║║▌▌▌▌
▌╔╗║║▌║║▌▌║║▌║╚╝║╚╗╔══╗║║╚╝╚╗▌▌▌
▌║╚╝║▌║╚══╝║▌║╔═╝▌║║╔╗╚╝║╔═╗║▌▌▌
▌╚══╝▌╚════╝╔╝╚╗▌▌║╚╝║▌╔╝╚╗║║▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╚══╝▌▌║╔╗║▌╚══╝║║▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌║║╚╝╔╗▌▌╔╝╚╗▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╔╝╚══╝║▌▌╚══╝▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╚═════╝▌▌▌▌▌▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
xanders 2014-06-08 21:13:46 +24
tu się da cheatować za pomocą cheat engine? :')
skiper2004 2014-08-07 14:07:48 +8
@xanders: nie
szkoda ja mam cheat engine na euro truck simulator 2 fajna gra. ta też. szkoda ze nie można cheatować tej gry za pomocą cheat engine.
story11 2015-01-13 18:57:04 +23
powiem tak lol :)
myszka0308 2014-03-08 10:48:45
[Użytkownik został zablokowany]
dami8 2014-03-09 09:21:38 +20
@myszka0308: jest łódka ale musisz przejść wrzystkie misje
wieczko27 2014-05-26 17:24:06 +15
@myszka0308: jak zrobisz wszystkie misje to łódka czeka w mieście z murem
bartek200 2014-01-25 12:49:07 +23
gry unity player som fajne
brajan1111 2014-01-27 12:58:31 +15
@bartek200: to prwada :D
enderman1187pl 2014-12-27 10:09:03 +22
99999999999999999999999999999999999999999999999999999 / 10 do ulu :D
osser3 2014-02-16 09:36:24 +22
Ja nie rozumiem wszyscy mówią że mają helikopter helikoptera nie ma jedynie jest samochód :D
bórek7 2014-03-25 16:08:25 +6
@osser3: popieram
skiper2004 2014-08-10 18:23:31 +4
@osser3: popieram i na końcu gry lódż
ZombiBoY 2013-01-11 17:59:51 +22
Głupia wtyczka....
Koksim 2014-12-26 12:25:58 +21
fajna 9/10
xxMichal516xx 2014-12-19 17:32:18 +21
Fajna gra polecam
jasium10 2013-01-17 11:29:32 +17
Fajna i wciągająca gra ten kto ją dodał jest cool gościu i ten co ją stworzył troche podobna do "FAR CRY" tylko że gorsza grafika ale naprawde daje największą ocene
bórek7 2014-03-25 16:00:49 +16
snajperka jest w domku przy studni jak komuś pomogłem to nie ma za co
filip12301230 2014-04-01 12:52:40 +3
@bórek7: a gdzie ten dom?
Pawel_Pupkowski 2014-04-01 16:28:46 +2
@bórek7: No właśnie?
Mr.Nerfboy40 2014-04-01 18:34:20 +6
@Pawel_Pupkowski: Jak masz tą wioskę z działkiem to na przeciwko i w lewo ;)
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie