Jesteś tutaj: 
Gry online
Ucieczka z wyspy 3D (Island Escape 3D)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 88

Kategoria: Gry przygodowe

Tagi:
Dodano: 2013-01-11 17:34:32
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 999509

Próbujesz się wydostać z wyspy, masz niewiele czasu, zapada zmrok. Chwyć za broń i ruszaj w poszukiwaniu wyjścia. Polecam! Wymaga dodatku Unity Web Player.

STRZAŁKI = Sterowanie
MYSZKA = Celowanie / Atak
E = Akcja
I = Ekwipunek

Komentarze do Ucieczka z wyspy 3D (Island Escape 3D)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
kuku2221 2013-03-10 08:14:31 +146
Fajna daje 100/100 :) Ten kto tak uważa daj +!:)
adamkovv123 2015-05-11 12:29:58 +9
reszot999 2013-11-30 11:13:51 +95
ja wiem gdzie są wszystkie jaskinie .
jak dojdzie do 12+ to powiem
pierwsza naprzeciwko areny trzeba cały czas iść
aż się dojcie do takiej 2 haty z kominem to się
patrzy w prawo i jest.
Elvisek321 2014-02-03 10:55:47 +72
fajna gra polecam !
NeoPL 2014-03-07 15:32:59 +50
zrobię obiad 3 razy w czasie ładowania tego j!%@n***
unity!!!
jakub0123 2014-03-08 08:47:02 +20
@NeoPL: popieram
Julo1234 2014-03-13 14:17:13 +20
@NeoPL: Mi ładuje się w 5 sekund
piotrzurawski372 2014-03-22 17:31:58 +20
@NeoPL: nie dziwie się jeśli masz drewniany komputer napędzany
chomikiem!:)
wieczko27 2014-05-26 17:25:07 +11
@Julo1234: mi też
creeper9078 2015-04-16 08:50:16 +10
@Julo1234: mi też się ładuje w 5 sec
kiki123 2013-04-13 13:44:37 +29
http://smiechotynki.pl/wp-content/uploads/2012/11/zdjecie-67.jpg
_piotrek78654- 2013-04-13 18:22:31 +19
@kiki123: hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!
krystian2215 2013-04-15 19:58:42 +10
@kiki123: dobre &!!!!!!!!!
kuba12394c 2013-04-27 07:54:51 +8
@kiki123: ale beka :D
Jozef250 2013-08-31 08:36:57 +8
@kiki123: HAHAHAHA XD!!!!!
Kajetan_Rokita1 2014-08-17 22:21:20 +25
No ciekawa gierka. Przyjemnie się w nią gar.
xanders 2014-06-08 21:15:10 +23
ja nie wykonuje misji ponieważ mi się niehce
myszka0308 2014-03-08 10:48:45
[Użytkownik został zablokowany]
dami8 2014-03-09 09:21:38 +15
@myszka0308: jest łódka ale musisz przejść wrzystkie misje
wieczko27 2014-05-26 17:24:06 +11
@myszka0308: jak zrobisz wszystkie misje to łódka czeka w mieście z murem
KACPER_OP_XD_ 2015-01-01 22:43:56 +21
czytaj 1 litery
film
arab
janek
narada
artanktyda
FNAF 2015-01-05 19:23:44 +12
@KACPER_OP_XD_: O cześć Foxy.
xanders 2014-06-08 21:13:46 +21
tu się da cheatować za pomocą cheat engine? :')
skiper2004 2014-08-07 14:07:48 +4
@xanders: nie
szkoda ja mam cheat engine na euro truck simulator 2 fajna gra. ta też. szkoda ze nie można cheatować tej gry za pomocą cheat engine.
klaudek122 2013-06-02 07:55:33 +20
kto znalazl miecz bo ja znalazlem :D
STACHU_XD 2013-06-04 14:46:54 +7
@klaudek122: ja też znalazłem i co? :P
arolava 2013-06-04 21:28:03 +5
Sith_Lord 2013-06-15 17:17:27 +6
@arolava: Słownik
Jozef250 2013-07-24 10:57:57 +5
@klaudek122: ja też no i co? :PP
story11 2015-01-13 18:57:04 +19
powiem tak lol :)
bartek200 2014-01-25 12:49:07 +19
gry unity player som fajne
brajan1111 2014-01-27 12:58:31 +9
@bartek200: to prwada :D
igs 2013-05-18 14:49:50 +19
jak uciec z wyspy 3d pomurzcie dam plusa
Koksim 2014-12-26 12:25:58 +18
fajna 9/10
kozaq123 2013-04-02 20:29:10 +18


▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌╔══╗▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌║╔╗║╔══╗╔══╗▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌║║╚╝╚╗╔╝╚╗╔╝▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╔═══╗▌▌▌▌
▌║╚═╗▌║║▌▌║║╔═══╗▌▌▌▌▌▌╚╗╔╗║▌▌▌▌
▌╚═╗║▌║║▌▌║║╚╗╔╗║╔═════╗║║║║▌▌▌▌
▌╔╗║║▌║║▌▌║║▌║╚╝║╚╗╔══╗║║╚╝╚╗▌▌▌
▌║╚╝║▌║╚══╝║▌║╔═╝▌║║╔╗╚╝║╔═╗║▌▌▌
▌╚══╝▌╚════╝╔╝╚╗▌▌║╚╝║▌╔╝╚╗║║▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╚══╝▌▌║╔╗║▌╚══╝║║▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌║║╚╝╔╗▌▌╔╝╚╗▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╔╝╚══╝║▌▌╚══╝▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╚═════╝▌▌▌▌▌▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
xxMichal516xx 2014-12-19 17:32:18 +17
Fajna gra polecam
mordek_88 2014-01-19 11:45:16 +17
gra jest zarąbista można zbudować własny dom tak jak w minecraftcie
Patrykk_Kolakowskii 2014-01-21 21:12:18 +2
@mordek_88: p$?%@#!is
ZombiBoY 2013-01-11 17:59:51 +17
Głupia wtyczka....
enderman1187pl 2014-12-27 10:09:03 +16
99999999999999999999999999999999999999999999999999999 / 10 do ulu :D
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie