Jesteś tutaj: 
Gry online
Ostry zakręt 2: Multiplayer (Curve Fever 2)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 135

Kategoria: Gry zręcznościowe

Dodano: 2012-11-11 19:50:23
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 2747212

[Nowa działająca wersja] Druga część znakomitej gry: Uwaga Zakręt. W tej części będziesz miał możliwość zmierzenia się z graczami z całego świata. Wybierz serwer i postaraj się jako pierwszy zdobyć 50 punktów.

Sterowanie = STRZAŁKI

Komentarze do Ostry zakręt 2: Multiplayer (Curve Fever 2)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
HardcorowyKOXU!!;) 2014-04-17 16:52:10 +143
http://www.youtube.com/watch?v=suv9TKPvwDs

strzelcie film pod 2,10 min
Tomasz0101 2014-09-25 17:28:21 +108
ta gra jest super super super mega super
Linia159 2014-05-22 16:27:51 +101
MEGA !!
Szczurman 2014-01-13 19:34:05 +76
Jak ktos chce ze mną pograć czyli szczurman niech wbija na Polska ;) jak będzie duże prawdopodobieństwo że tam będe ;)
PozytywnieNegatywny 2014-10-26 20:29:55 +73
Ja nie chce plusów na prawdę :D
Szczurman 2013-12-31 23:19:11 +67
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2014
ŻYCZĘ WSZYSTKIM ;)
Megapac 2015-06-27 09:33:52 +7
@Szczurman: ale ja gram w 2015....
Dudix_PL 2014-09-06 20:50:37 +54
Siemankko ziomeczi
Na YT jestem RUBIK STIK jeśli ktos chce nagrac ze mną odcinek to piszcie na moim kanale
kubusmen 2014-04-21 11:13:11 +53
Skacze zajączek po lesie i życzenia niesie ,
przez pisanki przeskakuje ,
Aleluja wykrzykuje , poczym znika w długich susach cały mokry od dingusa Zdrowych i wesołych świąt życzy dla cda.pl od wrzyszczy z cda.pl
CośkaxDDD 2014-07-01 12:33:45 +49
Super gra :P
Miguella 2014-10-05 07:54:25 +48
Bardzo podoba mi się ta gra. Dobrze, że mamy do wybory czy z koleżanką lub z kolegą grać, albo multiplayer. 10/10 ;)
pikachu12 2013-07-05 21:40:10 +47
to jest takie fajne dawac kciuka !!!!!!!!
adamek12121 2015-06-13 17:21:12 +7
@pikachu12: z tym się zgodze
LamusxD 2013-06-21 19:43:23 +44
niebende Owijal w bawelne jak prosie ! Zaje-Bista Super owa Gra ! kto sie zgadza +
ZBAZIK1997 2012-11-12 16:53:07 +44
Super gierka 5/5
Damian2000m 2014-05-25 10:54:02 +41
Zajebiaszce =DDD
julekskiba3 2014-03-18 16:13:17 +39
zapraszm do grania zajebiste
ywiak 2014-10-05 16:55:10 +35
kto ze mną zagra
kicia152 2014-10-11 11:12:17 +17
@ywiak: nikt
martin21 2014-10-18 14:34:23 +8
@ywiak: ja
kiara_i_kovu_krol_lew 2015-06-02 21:11:12 +8
@ywiak: ja moge
Maks_Kolodziejski 2014-05-19 11:25:17 +35
czytajcie pierwsze litery
sorry
ulubione
pan
enderman
rok
Inkaaz 2015-06-20 17:57:40 +7
@Maks_Kolodziejski: Garnek
Ósiem
Walec
Niania
Ola
WiktornexXx 2014-09-21 16:21:27 +31
najlepsza
kubusmen 2014-02-26 13:16:25 +28
zajefajna gra nie?

Darrow 2014-09-27 14:20:45 +27
Fajna ale wole grać na singleplayer lub na 2 z kolegą :0
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie