Jesteś tutaj: 
Gry online
GoodGame Big Farm (GG: Wielka Farma)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 42

Kategoria: Gry strategiczne

Tagi:
farma    farmer    farmerskie    good game    goodgame    multiplayer   
Dodano: 2012-11-03 14:11:22
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 743658

Otrzymałeś w spadku farmę. Twoim zadaniem będzie uprawa roślin oraz zwierząt. Postaraj się, aby twoje gospodarstwo rosło w siłę, a twój portfel był coraz grubszy.

Sterowanie = MYSZKA

Komentarze do GoodGame Big Farm (GG: Wielka Farma)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
grzesznik2 2012-11-03 16:50:32 +43
Fajna ta gra 5/5 i do ulu, polecam
Lukasz_Krolik1 2013-12-31 07:08:59 +26
10/10
damian43212wppl 2014-03-20 20:39:56 +20
ej ja mam 2 GoodGame Big Farm
wioleta2520 2014-02-15 08:53:04 +14
hej ktos mi powie dlaczego gra raz wgrywa sie po angielsku a niekiedy po polsku i to dwie rozne farmy pomozcie
oaw12 2014-02-23 15:50:18 +16
@wioleta2520: mi po polsku

xMKiciaMx 2014-08-10 20:00:36 +8
@oaw12: mi też po polsku
viki995 2013-11-07 22:02:51 +14
Zapraszam do sojoszu ''Viktori,,:-)
michael_jackson_ 2013-08-25 19:51:07 +14
fejka fajne gierka
asasin1133 2012-11-10 09:01:33 +14
super gra
poxnora 2014-02-09 10:06:37 +13
podoba mi sie
malamaximagnus 2013-12-23 20:07:19 +13
Nie moge wejsici do gry ktosi mi potpowie $D
mirekbobel 2012-11-04 08:40:14 +13
Może byc
misio0016 2013-11-24 18:10:59 +12
super gra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
misio0016 2013-12-05 18:44:37 +7
damian43212wppl 2014-03-20 20:42:32 +8
@misio0016: no pewnie '^'
maciekbugnacki123 2014-06-21 09:10:02 +4
@misio0016: plawda
prawda
Kas_andra 2013-09-18 23:31:09 +12
do BENIO_CR7 i piotrek22, ja też mogłam odkupić konto. Nie ma opcji żeby w 8 dni siedząc 24/h zrobić taki poziom wiec nie róbcie z siebie kretyn\ow
xkocica-dominikamalek 2013-09-09 16:08:06 +12
KOCHAM TA GRE JEST FAJNA ;)
piotrboguski 2014-02-13 13:22:37 +10
ekstra gra 10/10
skarpeta112 2013-05-02 16:58:17 +10
fajna
Piotrek5342 2013-12-15 12:11:14 +9

.Reaktywacja zaprasza.
Piotrek5342 2013-12-15 12:03:43 +9
Fajna gra.
mariamanka3 2012-12-15 12:32:56 +7
mam 118 level
xMKiciaMx 2014-08-10 08:22:24 +5
fajna daje 5/5
mega_polak 2014-03-05 10:14:56 +5
Można sie
zalogować na tableta?

xMKiciaMx 2014-08-10 12:16:58 +3
@mega_polak: chyba nie
Więcej
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie