Mistrzostwa Świata 2010 (World Cup Soccer 2010)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 45

Kategoria: Gry sportowe

Tagi:
pilka nozna    ms 2010   
Dodano: 2010-05-30 20:44:29
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 474812

Wybierz jedną z drużyn uczestniczącej w mistrzostwach świata w piłce nożnej 2010. Dobre sterowanie i grafika. Czy zdołasz zdobyć mistrzostwo?

Sterowanie: STRZAŁKI
A - lob
S - podanie lub zmiana zawodnika
D - strzał lub wślizg

Ta polska gra podbija internet - Sprawdź jak wygląda życie w więzieniu!
Swoją przygodę rozpoczniecie jako typowy świeżak na bloku więziennym. Przemycaj, handluj, kradnij i nie daj się pod prysznicem!
Tylko 1% graczy ukonczyło tę grę. Niesamowicie wciągająca gra mmorpg
Nie będziesz mógł przestać! Gra za darmo, w pełni po polsku.

Komentarze do Mistrzostwa Świata 2010 (World Cup Soccer 2010)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
ryhu111 2012-12-23 20:40:30 +173
ronaldo rzondzi
matica1231231233 2013-08-22 19:04:37 +54
@Miloszloomesi321: dobrze mówisz Messi lepszy
matica1231231233 2013-08-22 19:23:57 +47
@Miloszloomesi321: Messi lepszy
tom3617 2016-05-22 19:56:29 +2
@matica1231231233: a ha naprawde ale beka mesi iest dobry ale nie tak jak c ronaldo
eryk05 2012-05-19 08:20:00 +144
cristiano rządzi
czesio12 2012-06-28 13:09:11 +49
@eryk05: p o j e b a lo cie
Disky 2015-11-20 20:54:35 +7
@czesio12: chyba ciebie
tom3617 2016-05-22 19:54:49 +1
@eryk05: tak ale jnj mają tez ine zdanie ale wole c ronaldo

kimi7890123 2012-06-05 13:47:30 +115
ronaldo chcę wygrać z drużyną a dla messiego najważniejsze są gole
Skyar 2012-07-17 11:19:24 +45
@kimi7890123: na odwrót
bartoszek24123 2013-02-15 09:34:29 +31
@Skyar: zgadzam sie z tobą
albertf 2012-05-04 08:56:42 +110
Cristiano Ronaldo Najlepszy Piłkarz Świata
sirdami1 2012-07-01 10:50:49 +103
L.Messi Jest Mistrzem :)
tomek4442 2013-07-11 14:39:34 +27
@sirdami1: zgdzam sie z tobą
dawidek20082003 2012-07-27 21:11:54 +102
RONALDO LEPSZY
pawcio12304 2013-05-02 14:32:25 +88
MESSI RZĄDZI ronaldo leży i kwiczy i......
gabek 2013-08-01 18:39:24 +22
@pawcio12304: i nakłada żel na włosy
Michal12345678 2013-06-19 15:39:52 +80
Ronaldo lepszy
patryk7027o2pl 2013-06-23 14:59:08 +28
@Michal12345678: no i za do dam ci plusa
tomek4442 2013-07-11 14:34:05 +75
@Michal12345678: ronaldo do dupy !!!!!! hahaha
koksiu1468 2013-07-24 13:38:28 +37
@Michal12345678: ronaldo pojeb
arturkaczka3 2013-08-27 13:12:18 +25
@tomek4442: do dupy tomek4442 patryk7027o2pl
Filip_Tarczynski1 2015-06-29 20:36:07 +5
@Michal12345678: Ogarnijcie sie obaj są na tym samym poziomie Ehh...
krystiansiat 2012-02-29 16:53:22 +75
C.Ronaldo jest najlepszy
Racek123 2012-03-16 10:59:43 +27
@krystiansiat: nie rób se jaj messi jest najlepszy
misiek9910 2012-02-01 21:41:02 +65
kto sądzi ze Lione Messi Jest Najlepszy?
maniek7411 2012-02-10 18:16:23 +13
tocio12 2012-02-14 21:01:17 +48
@misiek9910: messi to największa ciota świata
grzegorzchodzicki 2014-02-10 15:32:20 +55
messi pije mleko i strzala za daleko ronaldo pije cole i strzela same gole
michaelschumacherpl 2014-03-15 17:51:35 +12
kubelek21 2014-03-16 10:09:20 +34
@grzegorzchodzicki: RONALDO THE BEST MASZ ODE MNIE +
TAM GDZIE REAL NOGI MYJE STAMTĄD POTEM BARCA PIJE
jese2201 2014-03-21 20:11:59 +9
piotrmicek102 2014-04-30 19:05:03 +11
@grzegorzchodzicki: chyba ronaldo pije mleko i strzela za daleko
jerall 2014-06-13 20:12:06 +8
@grzegorzchodzicki: takiś mądry to umiesz tak grać jak messi
bartek5080r 2013-11-02 11:50:16 +53
Barca Jest Lepsza Od Realu bo real to gówno
jerall 2013-12-23 18:57:19 +16
@bartek5080r: kto przezywa ten sie tak sam nazywa
grzegorzpeda 2014-01-01 14:45:32 +17
@bartek5080r: barca niby taka najjlepsza a przegrala z ajaxem
Mateusz_Szutkiewicz 2014-03-22 21:56:29 +6
@grzegorzpeda: ej a kiedy ? XD na serio pytam myslalem ze bylo 4:0
KonradGierekoppl_ 2012-05-04 20:01:09 +53
rooney hehehe malo bramek strzela,messi maly zgredzik slabe wolne,a cr7 o to jest zawodnik najlepszy! w histori jak dlamnie najlepszy byl puskas
rafalski123 2012-04-21 13:36:34
[Użytkownik został zablokowany]
piotr655 2012-04-07 10:24:51 +48
Messi lepszy +
pegorinek 2013-11-30 19:54:18 +45
Nie wiem czemu wy piszecia np. Messi to król, ronaldo to krół itp. Każdy z nich jest dobry i nie ma się o co kłócić...
kamilwodnicki1 2013-12-02 09:11:52 +28
@pegorinek: Jedyny mądry xD pjona pegorinek ;D
saba1234567890 2014-04-09 14:59:47 +12
@pegorinek: ma racje każdy ma swojego idola mion np. jest Messi:)
jese2201 2014-03-21 20:13:01 +44
nie rozumiem czemu każdy pisze że messi to żul i ronaldo to król itp . obydwaj są genialni LOL
borysekokuniewicz 2012-11-22 21:38:36 +41
Neymar najlepszy
MARCIN10000 2016-11-18 18:41:47 +1
@borysekokuniewicz: zgadzam się z tobą Neymar jest jest cool
piotr655 2012-04-07 10:23:46 +40
Ronaldo to debil
kejwan 2012-12-01 23:19:08 +32
;DDD kto gra w minecraft wbijać 8.214795.325.
Filip_Tarczynski1 2015-06-29 20:37:38 +4
@kejwan: To jest najgorsza gra na świecie
tom3617 2016-05-22 19:59:19 +1
@Filip_Tarczynski1: kto kocha gta 5
Więcej
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie