Walki na arenie 2 (Gun Mayhem 2 More Mayhem)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 61
Walki na arenie 2 (Gun Mayhem 2 More Mayhem)4.0/5 (61)

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
Dodano: 2012-08-31 13:00:09
avatar
Dodał: Szymon_Markiewicz Odsłony: 949050
Już druga część fajnej strzelanki w której musimy zabić przeciwników spychając ich z mapy. Gorąco polecam!

STRZAŁKI = Sterowanie
Z = Strzelanie
X = Dynamit.

Istnieje możliwość gry w 3 graczy przy jednym komputerze.

GRACZ 2: WSAD + T (strzelanie)
GRACZ 1: STRZAŁKI + Y (strzelanie)
W zakładce OPTIONS polecamy zmienić klawisze dla trybu kilku graczy.

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Merc Elite (PL)

Merc Elite to darmowa gra wojenna stworzona z myślą o miłośnikach gatunku MOBA,

Star Trek Online (PL)

Wciel się w dowódcę statku kosmicznego.

Metin 2 (PL)

Największa gra MMO w Europie, za darmo w języku polskim.

Uptasia (PL)

Stwórz własne imperium gospodarcze

Komentarze do Walki na arenie 2 (Gun Mayhem 2 More Mayhem)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


RavenGhost 2014-07-21 14:22:06 +1
E.P.I.C.
2002krzych 2014-07-18 20:17:23 +1
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jan_Towin 2014-07-14 23:38:02 +2
głupia gra bo jak jest ostatni bos to jest tak 3 na 1 nie fer
zabijaka73h 2014-07-14 09:32:11 +4
Najlepsza gra na świecie , nie ma innej lepszej jak ta :) d-_-b
zabijaka73h 2014-07-13 19:53:24 +2
Czytajcie pierwsze litery imion:
zbyszek
ala
jan
ela
beata
iza
tomek
alek

gabriela
radek
alan
:D

weronikam8 2014-07-07 13:09:18 +3
przczytajcie pierwsze litery imion
sabina
ula
piotrek
ewa
roman
grzes
rzszard
ala
neymar0208 2014-07-03 11:51:39 +14
zajebista
swag_land 2014-07-02 08:34:52 +15
do ulu zajefajna przeszedłem wszystkie misje ; *
maciejmalinowski-2003 2014-07-01 10:39:48 +22
fajna gierka
hubihubi05 2014-06-28 15:14:30 +12
super super gierka zajebista
Majeczenka 2014-06-28 15:12:14 +12
oliwka28072003 elza tak nie wygląda ! i minecraft na profilu spoczko:) zapraszam na mój kanł NNiezapominajka lapka w góre plis
Majeczenka 2014-06-27 19:53:36 +11
polecam mój kanał NNiezapominajka! super gra do ulu!
Majeczenka 2014-06-21 15:22:14 +16
jest super gram w nią z koleżanką i dajemy 5 gwiazdeczek ! :)
Miłekkomek 2014-06-21 11:10:06 +19
Fajna gra
bananmiko 2014-06-19 11:46:12 +13
1000/1000p

aniajankowska37 2014-06-17 18:18:02 +19
kto kocha tązajebistągre ten jest super !!!! plikajcie + !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dawid_Witoszek 2014-05-29 17:53:02 +47
super gra teraz gram z kolegą XD
assassin_a_creed_3 2014-05-29 15:44:51 +25
ZAJEBISTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kolorek7 2014-06-04 16:05:03 +19
@assassin_a_creed_3: potwierdzam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oliwka28072003 2014-05-21 13:41:43 +22
na 6 lvlu gość jest niewidzialny i jak mam go załatwić!!!
ciacho2013 2014-06-05 20:36:17 +18
@oliwka28072003: moja taktyka to nawalać gdzie się da
swag_land 2014-07-02 08:36:12 +6
@ciacho2013: jak masz miniguna to tak
swag_land 2014-07-02 08:49:26 +7
@ciacho2013: i tak widac jego strzały
kolomania4321 2014-05-20 18:49:45 +25
siema sasłaoaki :D
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie