Jesteś tutaj: 
Gry online
CLOP - jazda konna
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 23

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
balansuj    bieganie    fajne    kon    konie    qwop    sprint    wyscig    ze zwierzetami   
Dodano: 2012-08-03 19:32:42
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 557295

Pamiętacie jeszcze grę QWOP? Powstało nowe cudeńko oparte o podobne zasady. Zdołasz dotrzeć do końca planszy?

Komentarze do CLOP - jazda konna


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
WItaria 2013-03-28 15:25:48 +147
Bardzo trudne kto nie przeszedł i tak uważa łapka
Mody333 2013-04-23 16:54:03 +107
Bardzo trudne kto nie przeszedł i tak uważa łapka!

film1 2012-08-23 21:09:18 +69
fajne ale trutno kto tak uważ łapka
wiewiura123 2015-07-08 20:48:45 +18
@film1: PLUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
I: p
jestem_fajny_:D 2014-03-12 16:54:30 +58
podam wam sposób na bieganie jk i hl i tak ciągle tylko nie wciskajcie tych guzików za szybko jeśli pomogłem możecie dać plusa jeśli hcecie
fredek1999 2012-08-03 19:54:30 +49
Troche Trudne Ale Polecam!!
wiewiura123 2015-07-08 20:52:42 +15
@fredek1999: NO NIE MÓW WŁAŚNIE ZŁAMAŁEM NOGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amelkasurma 2013-03-02 08:40:49 +35
wkurza mnie to ciągle się wywalam i łamie nogi a tak naprawde trudna gra
julleek 2014-04-10 10:10:12 +26
ej a ja wam radze tak wejście tak hj / kl i będie łatwiej a jak nie to niewiem morzecie dac plusa albo nie wybierajcie bo ja radze
amelkasurma 2013-03-03 09:18:27 +25
Biegłam na 2 nogach , bo tylnie mi si ę połamały
!!!!
Oczarowalas_mnie 2013-07-30 11:48:35 +6
noka 2015-09-01 14:26:59 +6
@amelkasurma: ja też do połowy
Ewelinka11 2013-03-11 22:27:40 +21
uwielbiam konie ale gra do du..
fluttershy_88 2014-02-25 12:33:01 +20
dis disowsky w to grał
misia0927 2014-06-25 17:12:38 +17
nie wiem jak ale jechałam kłusem
sparky2004 2014-09-22 18:27:22 +16
Słownik ortograficzny to twój rekord
ELLYCE12 2014-07-16 14:42:30 +16
Strasznie wolno chodzi ten koń. Przez chwile udało mi sie galopem a potem SRU! I róg złamany
julleek 2014-04-10 10:14:32 +16
ej a kto grał w metin 2 bo ja nie a wy
michaello103 2012-08-08 11:10:13
[Użytkownik został zablokowany]
Natalia65765565 2013-08-21 11:31:11 +8
@michaello103: śmieszne
piotrek098 2014-04-18 11:49:00 +13
połamałem tylne nogi :D
marek3 2014-05-14 13:25:34 +8
@piotrek098: ja też
Assasin_ 2012-08-12 14:07:19 +13
Bardzo Trudne ale spoko gra 5/5 :)
mmiki 2012-08-03 23:48:48 +13
Wtf
DJ1234 2014-01-30 10:53:34 +12
kto twierdzi że anonim dodaje same najlepsze gry?
Enderman123 2013-03-01 13:50:15 +12
połamałem mu wszystkie nogi i kopyta z kolanami
Więcej
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie