Jesteś tutaj: 
Gry online
Intruzi (Intruder Combat Training)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 73

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
akcja    strzelanka    strzelanki    zabijanie   
Dodano: 2012-07-23 15:45:19
avatar
Dodał: Odsłony: 463394

Świetna strzelanka, w której będziesz musiał wytrenować swojego żołnierza. Gdy poznasz wszystkie jego słabe i mocne strony, wykonaj powierzone Ci misje.

WSAD = Sterowanie
MYSZKA = Strzelanie
R = Reload
Q = Zmiana broni
F lub przytrzymanie Q = Podnoszenie broni
SPACJA = Wyrzucenie ekwipunku
SHIFT = Bieganie
P lub Esc - Pauza

Komentarze do Intruzi (Intruder Combat Training)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
tycu12 2013-12-23 09:17:09 +80
bardzo fajna gra i dziękuje za plusy które dostałem 7 dni temu naprawdę dzięki
kubaamling 2013-08-17 14:53:19 +67
░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███
░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██
░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██
██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██
█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██
██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░░
matica1231231233 2013-08-22 17:38:02 +14
@kubaamling: daje ci+
magrael 2012-07-23 17:03:28 +54
plusy
-świetna grywalność
-świetne dźwięki efektów
- ciekawa oprawa
minusy
-brak muzyki podczas walk
- z czasy staje się monotonna
Ocena 4.75/5 czyli 5
Allor 2012-07-23 17:04:47 +36
@magrael: Dzięki za ocenę :)
magrael 2012-07-24 12:36:03 +27
@Allor: spoko
charles1510 2012-08-09 01:38:35 +30
@magrael: Dodatkowy plus za to że to robota Polaka!
dominik1423 2012-08-13 10:31:25 +11
@Allor: będziesz moim kolegom
1234minecraft1234 2013-09-03 14:02:01 +53
fajna gra ░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███
░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██
░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██
██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██
█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██
██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ polecam też grę minecraft gra nie online
AssasinPOL 2014-08-21 15:26:29 +45
-----
Plusy:
Granaty/Miny +2
Rozne kamizelki/głowy/spodnie +4
Fajne bronie Secondary / Primary +3
"Dismemberning" +1
-----
Minusy :
W Free Playu nie ma trybu Eliminate -0.5
Nie ma wroga z RPG7 -0.1
Nie ma trybu 3v3 w TeamDeathmatchu -0.3
-----
Ogólna ocena :
9.1/10.0 :
Zarombista
-----
1 = Ch*jowa
2 = Do bani
3 = Głupia
4 = Nawet nawet...
5-6 = Fajna
6-7 = Bardzo fajna
7-8 = "Do ulu"
8-9 = ZAROMBISTA!
10 = Najlepsza gra na www.cda.pl!
Strikefire 2012-09-29 11:59:12 +42
kur.. nooby co wy macie z tymi plusami???
pop$?%@#!iło was czy co??
mine_cat 2012-10-18 13:18:22 +9
@Strikefire: masz racje czemu nie może być np. komentarz
MasterFUX 2012-10-27 16:25:54 +6
@Strikefire: a sam masz plusy!
MNcio 2012-10-27 18:01:20 +11
@MasterFUX: A co to ma kurna do tego ?!
On ma plusy bo pisze mądrze i nie żebra .
I TAK TE PLUSY GÓWNO DAJĄ !
skitel9602 2013-11-03 12:26:08 +34
Zajebista gra kto się zgadza?
rudy_the_best_235 2012-09-23 20:24:36
[Użytkownik został zablokowany]
adrian5567a 2014-09-20 16:16:14 +33
fajna gra polecam wszystkim początkującym
charles1510 2012-08-09 01:37:32 +31
to zrobił Polak!!!!
bartulaxxl 2012-08-09 19:41:28 +2
@charles1510: i to jest cool :)
CMDPLL 2013-11-16 14:07:32 +30
KU*** SRAĆ MI SIE CHCE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ww_killer 2014-01-28 18:24:51 +3
@CMDPLL: a mi się chce skomentować twoją wypowiedź ale nie zniżę się do tego poziomu.
adamoszmiana 2013-05-13 14:59:44 +28
kto lubi gościa ,który jest w linku dać plusa http://blogs.popzara.com/media/8/20090410-assassin_creed_02.jpg
anonim27 2013-07-04 11:02:11 +1
@adamoszmiana: me i dont' like you :-(
OSKIGAMER 2014-06-21 12:37:49 +2
@melonxd: Racja :)
kzebala02 2013-01-30 15:33:08 +27
fajne a kto lubi grać minecraft to niech da plusa
Dawid1999 2013-12-30 20:38:10 +1
@kzebala02: Nieeeeeeeeeee j!%@ć minecrafta
Rahim777 2013-11-06 22:18:46 +26
GLUPIA GRA A TEN KTO UWAZA ZE JA JESTEM GLUPI TO JA MU NA LOGINU NAPISZE BRZYTKI KOMENTARZ
patryk00x 2013-11-09 21:58:47 +17
@anonim27: rahom777 to debil hehehe
polski_kamien 2013-11-11 12:47:25 +13
@anonim27: no proszę obrażać czyjąś babcie :/
CMDPLL 2013-11-16 14:05:46 +9
@Rahim777: jesteś dałnem i głupek :D
mama_sikA 2013-11-16 14:23:47 +10
@Rahim777: Jestes glupi
tajemniczy256 2013-11-16 20:50:18 +5
@Rahim777: LOL mi Cię
MIneratPL 2013-12-07 10:43:34 +5
@Rahim777: No dobra napisz brzydki komentarz le czy ja mam się z tego śmiać czy płakać? xD
AssasinPOL 2014-08-21 17:51:46 +1
@Rahim777: Ale dziecko z ciebie masz 3 lata?
Powody:
Piszesz dziecinne teksty
Masz dziecinny avatar
Masz dziecinny nick
DO TEGO NAPISALES WSZYSTKIE SLOWA CAPS LOCKIEM DZIECIAKU!
minewraft 2013-02-26 11:02:15 +26
kto przeszed cała grę plisik
koksiarzkos 2014-08-20 19:24:09 +25
kto lubi tom gre to plus
cytrus_120 2015-02-26 18:42:46 +2
@koksiarzkos: Komentarze służą do komentowania gier.
Przesyłanie łańcuszków, prośby o plusy są zabronione.
makswrobel33 2014-01-18 16:58:36 +25
justin to mój wróg
mikolajcharmacinski 2013-09-27 19:59:55 +25
10/10 super gra!
Ren_Klouler 2012-11-03 16:01:25 +25
Ta gra jest super. Trochę ciężka do ogarnięcia za pierwszym razem jak się gra ale potem to już wchodzi do makówki:D
bartoszkostrzewski1 2014-03-11 08:48:07 +22
przeszedłem całą grę polecam tylko raz mi wyskoczył błąd który usuwał antywirus i skasowało mi wszystkie zdobyte rzeczy ale za 2 razem się udało :)
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie