Jesteś tutaj: 
Gry online
CS Portable (Critical Strike)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 129

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
counter    counter strike    cs    portable    strike   
Dodano: 2012-07-21 19:46:46
avatar
Dodał: Odsłony: 2656059

[04.06.2014 - nowa wersja!] Trójwymiarowa strzelanka FPS imitująca Counter Strike'a w wersji flash. Do prawidłowego działania gry wymagana jest wtyczka "Unity Webplayer". Gra oferuje klasyczne tryby gry znane z CS'a.

Komentarze do CS Portable (Critical Strike)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
wiktoriadulas1 2012-12-18 17:19:41 +151
Może i jestem dziewczyną ... ale lubię takie gry . ;p
assasin , Gta V , czy Fifa 13 są zajebis*e ;DDDD
No i oczywiście CS Portable :D
MINI_KILL 2012-12-19 14:59:56 +44
@wiktoriadulas1: pikna dziewczyna
MINI_KILL 2012-12-20 17:54:40 +23
@wiktoriadulas1: czyli fajna
wiktoriadulas1 2012-12-21 15:54:49 +23
@wiktoriadulas1: spoko : D chcesz to zaproś na fb ;pp
wiktoriadulas1 2012-12-21 15:56:00 +20
@dominikwozniak9849: nom ;pp V na ps3 .
MINI_KILL 2012-12-27 17:37:41 +16
@FACEBOOK: a ty sobie ?
wiktoriadulas1 2012-12-31 19:09:24 +19
@FACEBOOK: opanuj sie dziecko -,- mały kut-as kur*a ;o
MINI_KILL 2013-01-03 20:04:46 +13
@wiktoriadulas1: a to do mnie
wiktoriadulas1 2013-01-04 16:48:44 +15
@MINI_KILL: niee :D do jakieś tam Facebooka xDD
DJmarcel 2015-04-18 20:36:42 +10
Mr-Anonymouss 2015-05-21 21:07:11 +2
@wiktoriadulas1: Aleee Piękna *.*
Mistrz312 2015-05-22 18:27:51 +2
@MINI_KILL: nom
xD
kozaq123 2012-10-26 18:29:43 +100
działa fajnie
bo działa!!!!!
wiedzminek 2013-11-24 17:42:58 +71
więcej takich gier ! supier gierka naprawde postarałeś sie 5/5
MINI_KILL 2012-12-19 14:58:03 +69
kto lubi tom strone
dominik122231 2013-08-28 16:58:47 +63
kto lubi Cs`a
sajmon1000 2013-09-02 16:46:23 +15
kubolol 2014-06-04 19:14:51 +13
bitek58 2013-01-01 17:10:11 +55
wesołego nowego roku 2013
polska09 2012-12-05 21:11:45
[Użytkownik został zablokowany]
dawidos25674 2012-12-06 14:33:54 +28
@polska09: to jest zajebista gra
xXxPatroolxXx 2012-11-27 10:47:00 +51
jezus ludzie nierzalcie o plusy
kiler528 2012-12-05 15:01:56 +6
@xXxPatroolxXx: masz racje
polska09 2012-12-05 17:03:09
[Użytkownik został zablokowany]
MINI_KILL 2012-12-10 14:10:21 +10
@polska09: you bycz
StarzyKK 2012-12-10 16:21:43 +46
Wystrzałowa gierka . 5/5 do ulu .

I nie spamujcie prośbami o plusy ;(

Bo to wkurza .
wojwymek 2013-01-11 17:43:47 +45
zajebista 10000000000/10000000000 kto tak uwarza da plus
minolif 2014-07-06 13:14:33 +43
kto lubi parówki i frytki
JAProSiak 2012-12-14 20:01:07 +42
10/10 do ulu kto ją lubi + a kto lubi normalnego cs +
polska09 2012-12-03 20:12:06
[Użytkownik został zablokowany]
dominik12345119 2012-11-24 16:21:55 +39
Kto Lubi PEJA daje +
majtler10 2012-11-24 16:46:07 +89
@dominik12345119: kto nie lubi PEJA DAJE +
FilmMaster 2012-10-27 19:27:18 +39
http://i1.memy.pl/min/b598346202_wiec_gralas_w_critical_striketak.jpg
Miksa13223 2013-02-03 17:00:46 +38
Super Gra kto tak uwaza Plusika Daj:P
lukasz555 2013-02-04 07:23:14 +14
@Miksa13223: Żal mi cię! !
MINI_KILL 2012-12-16 12:40:40 +38
kto ma konto +
kaktusPL123 2012-12-05 19:47:48
[Użytkownik został zablokowany]
kozaq123 2012-10-26 18:30:04 +33
działa fajnie
bo działa!!!!!
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie