Jesteś tutaj: 
Gry online
CS Portable (Critical Strike)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 130

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
counter    counter strike    cs    portable    strike   
Dodano: 2012-07-21 19:46:46
avatar
Dodał: Odsłony: 2757790

[04.06.2014 - nowa wersja!] Trójwymiarowa strzelanka FPS imitująca Counter Strike'a w wersji flash. Do prawidłowego działania gry wymagana jest wtyczka "Unity Webplayer". Gra oferuje klasyczne tryby gry znane z CS'a.

Komentarze do CS Portable (Critical Strike)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
kozaq123 2012-10-26 18:29:43 +163
działa fajnie
bo działa!!!!!
dominik122231 2013-08-28 16:58:47 +124
kto lubi Cs`a
sajmon1000 2013-09-02 16:46:23 +38
kubolol 2014-06-04 19:14:51 +34
Kacper_Lew_Kiedrowski 2015-08-29 20:29:44 +2
@dominik122231: ja mam cs a na stema
gracek567gg 2015-09-01 12:36:53 +1
@Kacper_Lew_Kiedrowski: a ja na steama mam gtr evolution
MINI_KILL 2012-12-19 14:58:03 +105
kto lubi tom strone
Mati_Lapiejko 2015-06-25 10:02:25 +22
@MINI_KILL: ,,tom'' ,,strone''
bitek58 2013-01-01 17:10:11 +88
wesołego nowego roku 2013
xXxPatroolxXx 2012-11-27 10:47:00 +85
jezus ludzie nierzalcie o plusy
kiler528 2012-12-05 15:01:56 +28
@xXxPatroolxXx: masz racje
StarzyKK 2012-12-10 16:21:43 +77
Wystrzałowa gierka . 5/5 do ulu .

I nie spamujcie prośbami o plusy ;(

Bo to wkurza .
JAProSiak 2012-12-14 20:01:07 +69
10/10 do ulu kto ją lubi + a kto lubi normalnego cs +
dominik12345119 2012-11-24 16:21:55 +67
Kto Lubi PEJA daje +
majtler10 2012-11-24 16:46:07 +130
@dominik12345119: kto nie lubi PEJA DAJE +
polska09 2012-12-05 21:11:45
[Użytkownik został zablokowany]
dawidos25674 2012-12-06 14:33:54 +44
@polska09: to jest zajebista gra
Miksa13223 2013-02-03 17:00:46 +52
Super Gra kto tak uwaza Plusika Daj:P
kubalalek13trol 2014-10-30 19:36:08 +49
dajcie mi plusa w gure
Klaudiusz_Lukasiewicz 2014-11-01 22:08:28 +24
@kubalalek13trol: Komentarze służą do komentowania gier.
Przesyłanie łańcuszków, prośby o plusy są zabronione.
jaromonek 2014-11-02 13:21:11 +16
@kubalalek13trol: znajdż unity web player niciśnij i wyskoczy informacja i klniknij uruchom
kubalalek13trol 2014-11-03 16:34:24 +20
@Klaudiusz_Lukasiewicz: ojtam ojtam lepiej daj mi plusa w gore jak dales to jestes ziom a jak nie to chanba ci
WLADEKOX'ik18 2014-11-19 17:37:09 +9
@kubalalek13trol: A jak Robne ci heada????
zamiast plusa
szymonpawelec10 2013-02-21 08:58:38 +46
kto uwarza ze latwo zbierac kase daje plusa
FilmMaster 2012-10-27 19:27:18 +46
http://i1.memy.pl/min/b598346202_wiec_gralas_w_critical_striketak.jpg
MINI_KILL 2012-12-16 12:40:40 +45
kto ma konto +
kubalalek13trol 2014-11-03 16:39:37 +43
kto uwaza ze to super gra do plus w gore!!!! czekam! XD

MINI_KILL 2012-12-24 12:04:53 +41
ee kto ma dziewczyne
kto podrywa
kto jom .......
polska09 2012-12-03 20:12:06
[Użytkownik został zablokowany]
kozaq123 2012-10-26 18:30:04 +39
działa fajnie
bo działa!!!!!
PLPLPLPLPLPLp 2014-07-18 14:12:25 +38
Kto chce łancuszek? :D Taki srebrny Nie mozna przysylac lancuszkuw a ja przesle jestem taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaki buntowniczy xD :D
kaktusPL123 2012-12-05 19:47:48
[Użytkownik został zablokowany]
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie