CS Portable (Critical Strike)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 117
CS Portable (Critical Strike)5.0/5 (117)

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
strike    portable    cs    counter strike    counter   
Dodano: 2012-07-21 19:46:46
avatar
Dodał: zielman Odsłony: 2241446
[04.06.2014 - nowa wersja!] Trójwymiarowa strzelanka FPS imitująca Counter Strike'a w wersji flash. Do prawidłowego działania gry wymagana jest wtyczka "Unity Webplayer". Gra oferuje klasyczne tryby gry znane z CS'a.

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Heroes Online (PL)

Kultowa gra z serii Heroes of Might and Magic na przeglądarkę.

Plemiona 2 (PL)

Zarządzaj swoją wioską rozwijając budynki i twórz armie przeznaczone do ataków i obrony.

Generals of War (PL)

Zmień historię pierwszej wojny światowej!

Rail Nation (PL)

Stwórz własne imperium kolejowe!

Komentarze do CS Portable (Critical Strike)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Bartek_Sokolowski1 2014-10-19 17:03:57 0
(^)(beer)\o/(ninja)(pi)(cash)(flex)
002Ds 2014-10-17 15:37:56 +4
jak wejść na plansze na której podkłada się bomby?
DelaeRKonopiA 2014-10-17 21:04:14 +4
@002Ds: na każdej sie podkłada bomby
Bartek_Sokolowski1 2014-10-18 07:18:12 +5
@DelaeRKonopiA: nie na każdej xD
gjugbi99 2014-10-18 16:43:19 +3
@002Ds: chodzi ci o mape Indust?
002Ds 2014-10-19 16:48:25 +1
@gjugbi99: Indust?
Derion9 2014-10-19 19:22:29 0
@002Ds: Na mapach Classic można grać na planszach z bombami ;]
002Ds 2014-10-19 19:26:34 0
@Derion9: to wiem ale nie za często widuję bomby :/
002Ds 2014-10-17 13:06:15 +2
ekierka
krowa
styl
tromba
rów
apaszka
Dreksio 2014-10-17 07:54:08 +4
dawajcie do klanu HARD !!!!!!!!!!! a gra 100/100 i do ulu.
DelaeRKonopiA 2014-10-12 19:18:39 +4
jakie polecacie klany??? obecnie jestem w P.e.K ale rozważam pszeniesienie sie.
Bartek_Sokolowski1 2014-10-12 20:27:42 +7
DelaeRKonopiA 2014-10-14 17:24:45 +4
@Bartek_Sokolowski1: thx skorzystam

Bartek_Sokolowski1 2014-10-14 17:30:34 +4
DelaeRKonopiA 2014-10-12 19:14:13 +2
gra zajebista gram se w to po 3 h dziennie i mi sie nie nudzi. Szkoda że tak dużo tam noobów.
mattiko1 2014-10-12 11:39:08 +9
Gej to Gej,
Wozi klej,
Siedzi
Pali
Konia wali,
Ma w dupie LIZACZKA
Bartek_Sokolowski1 2014-10-13 20:09:31 +1
@mattiko1: koniec nierymujący ale FAJNE XD a ten tekst to z kastoramy (hahaha).
mattiko1 2014-10-12 11:34:32 +2
Sraczka
Układnaka
Papier
Eryk

Głupek
Rodzynek
Adidasy
I co WYSZLO KTO ODGADNIE?
DelaeRKonopiA 2014-10-14 17:27:04 +1
@mattiko1: supe gra
mattiko1 2014-10-12 11:33:01 +3
s
su
sup
supe
super
supe
sup
su
s
Bartek_Sokolowski1 2014-10-11 19:24:26 +5
Jestem z JP=[
mattiko1 2014-10-12 11:26:44 +3
@Bartek_Sokolowski1: bsrtek na jakiej arenie grasz???
jestem w twoim klanie i che z tobo pograc
Bartek_Sokolowski1 2014-10-12 12:06:50 +3
@mattiko1: na snipretowers i lego mine i też inne
Bartek_Sokolowski1 2014-10-13 20:11:45 +1
@mattiko1: FAJNY jesteś ile masz lat? może dam Ci awans w klanie
Bartek_Sokolowski1 2014-10-11 19:23:00 +5
zapraszać do znajomych mój nick to Polacy Kozacy
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Bartek_Sokolowski1 2014-10-11 12:46:51 +6
o gdzieś pod laskiem na zielonej letniej łonce opcykujom sobjie druta dwa zające sperm* schodzi jak z ogurka nagle przyplontała się wiewiórka opcykajcie mi do buzi bende brała po francuzku tylko powoli czuje hu** prawie w mózgu...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Bartek_Sokolowski1 2014-10-11 12:42:55 +4
Lubie TO XDDDDDDDD (tak gadajom dzieci ) a tak dorośli : To Jest Epickieeeeeeeeee!!!! kurw*
Bomzer 2014-10-10 19:30:16 +15
Zajebiste kto sie zgadza daje +
miki-2005wppl 2014-10-10 16:59:34 +6
Włazić do mojego klanu nazwa Ziomy.
koksiarski11 2014-10-10 20:07:45 +2
salazar11 2014-10-11 11:10:02 +2
DelaeRKonopiA 2014-10-17 21:05:16 +2
WaQua123 2014-10-07 20:36:05 +8
siema
mat100 2014-10-05 18:35:51 +33
nie mam słów do tej gry bo jest epicka fajna najlepsza na świecie kto tak uważa daje +
mat100 2014-10-19 14:04:42 0
@mat100: dziękuje za + jesteście fajni :D
Bartek_Sokolowski1 2014-10-19 17:05:55 +1
@mat100: nie wymuszaj koleś niebuj się nie jestem kapuśem
Derion9 2014-10-19 19:27:42 0
@mat100: wow... naprawdę uważasz, że ta gra jest epicka?
Bartek_Sokolowski1 2014-10-04 12:44:39 +28
kto uważa że cs to gówno ten wielkiiiiiiiii HU**********
maciek58904 2014-10-04 10:45:18 +4
siema
polak1968 2014-09-30 15:45:53 +12
do jakiego klanu moge dojść???? jestem niezły w cs
Bartek_Sokolowski1 2014-10-04 12:45:44 +9
@polak1968: do LAJT
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie