Wielka wojna 5 (Endless War 5)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 70
Wielka wojna 5 (Endless War 5)4.0/5 (70)

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
czolgi    wojenna    wojenne    wojna   
Dodano: 2012-07-10 23:57:54
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 432004
Piąta już część znakomitej gry wojennej. Stań na polu bitwy lub zasiądź za sterami opancerzonego czołgu i ruszaj do walki. Ogromny wybór broni oraz ulepszeń pojazdów.

Sterowanie = WSAD
Strzelanie = MYSZKA

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Anno Online (PL)

Strategiczna gra przeglądarkowa typu AoE.

Duel of Champions (PL)

Strategiczna gra karciana osadzona w świecie Might & Magic.

Travian

Tworzysz wioskę, zdobywasz surowce i dbasz o mieszkańców, którzy będą walczyć o swoją ziemię!

Goodgame Empire (PL)

Znakomita gra strategiczna w przeglądarce.

Komentarze do Wielka wojna 5 (Endless War 5)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


bartek6045 2014-07-27 20:30:52 0
lubie to ;d wiem debil ze mnie xD
zaradny888885 2014-07-03 14:18:45 +7
lubię gry z tej serii. ale trochę wolę siódmą część:)
Zigor 2014-06-05 11:58:33 +11
Bardzo fajna gra z serii moim zdaniem lepsza od poprzednich.
Kanciaty 2014-05-16 15:41:23 +7
świetna gierka kolejna z seri :D
Lotnik37 2014-05-14 20:34:31 +8
moja ocena 5/5 dość fajna gra.
tomek2320044 2014-04-19 16:43:16 +10
jaka to wojna?
dominik5 2014-05-05 17:59:06 +11
@tomek2320044: piąta wojna światowa xd
mikolaj0101 2014-04-13 14:04:06 +11
gra w miare fajna
kacper14762 2014-04-09 12:58:36 +7
ile sie ładuje?
Fabian22 2014-04-02 13:26:40 +7
Fajne 5/5
oolleekk 2014-03-28 13:46:31 +7
ci co grają szkopami to ejuh
kacperziom 2014-02-25 13:46:00 +15
niency som lepsi
kubalewon 2014-03-27 20:35:14 +12
@kacperziom: poczytaj słownik
Talibowiec_154 2014-06-24 21:04:42 +2
@kacperziom: a kto uratował świat przed zagładą ?
MarekPora222 2014-07-17 12:20:06 +2
@Talibowiec_154: ZSRR lub USA albo Francja
ww_killer 2014-02-22 19:59:34 +12
lol
endless war 4 - niemcy
endless war 5 - USA
endless war 6 - ZSRR
xD
ernest1111 2014-02-06 17:31:38 +7
nawet nawet
majkraft123 2013-12-02 21:56:37 +23
1 grafika 5/10

2 sterowanie / 2/10

to razem 10/7
dudusxd1 2014-01-26 09:37:19 +11
@majkraft123: yyyyyyy chyba 7/10 XD
filip12301230 2013-11-30 13:46:39 +12
ty gnido polske
dawid_xd 2013-11-18 18:38:04 +10
będzie japier
kacpros123321 2013-11-13 18:25:25 +10
ty antysemito
kacpros123321 2013-11-11 09:40:09 +15
fajna 7\10
minecraft43265 2013-11-05 13:42:09
[Użytkownik został zablokowany]
bertek58 2013-10-16 17:12:47 +28
Fajna
!!!!!!!!!!!
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie