Jesteś tutaj: 
Gry online
Koszykówka głowami (Sports Heads: Basketball)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 134

Kategoria: Gry sportowe

Tagi:
glowami    kosz    koszykowka    pilka    skakanie    strzelanie   
Dodano: 2012-05-05 12:06:19
avatar
Dodał: Odsłony: 2140493

[Aktualizacja 9 września] Gra wzorowana na tenisie głowami i piłce nożnej głowami, w tym przypadku jednak będziemy musieli trafiać do kosza. Czy zdołasz szybko pokonać przeciwnika? Zbieraj bonusy przy okazji trafiania koszy.

STRZAŁKI = Poruszanie się
SPACJA = Akcja

Komentarze do Koszykówka głowami (Sports Heads: Basketball)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
babyhakerz 2013-11-09 10:03:03 +107
fajna gra polecam kto prosi o plusy to frajer
Mmatej 2014-05-30 10:42:26 +98
Wszystkie gry głowami wymiatają
dawidk999 2014-05-28 15:25:59 +70
Zbieram minusy
flisior 2014-12-03 16:03:27 +21
@dawidk999: Jestem przeciwko Realowi bo Ronaldo gra sam a w Bacy Neymar,Iniesta i Messi podają sobie wygrywajcie a tak w ogóle to ta gra jest zajefajna 10/10 do ulu i będe polecał.
barcaleomessi 2013-02-24 07:38:20 +67
barca król real to buc i kto za tym daje + :)
TheMattRock4ever 2013-04-14 19:55:08 +55
kto lubi kosza niech da plusa
damiankujtkowski1 2013-04-05 12:48:28 +51
http://img2.cda.pl/PV9hYl92cmo9X2ZwM2Y5fzlmMS0yYzZ9aDZiIDQ0Yyo9ZmQtMTE2ejQ1Ln5wYl8tPzMuJTI2Li0_M18lNjA2LjkwNSYxZ2Iu/fd3c9c4f192f6ae6b441c60fd9146f95.jpg?w=50&h=50
bartos09 2012-07-15 11:14:09 +49
moge powiedzieć tylko jedno zajebista gra
Łuka1234 2014-07-11 13:30:00 +48
fajna gierka 10/10 naj lepsza
kaku03 2014-06-20 14:30:37 +47
lubie gry głowami 10/10
cysio1263 2012-08-23 11:10:39 +45
Najlepsza w jaką kiedykolwiek grałem oprócz GTA IV
BOBBEROWIEC 2012-09-23 21:58:07 +14
@cysio1263: haha weź się nie kompromituj
chyba że grałeś tylko w te 2 gry
wiesz co to jest guildwars 2 albo Aion?
BOBBEROWIEC 2013-07-20 23:45:23 +9
@cysio1263: w mało gier grałeś
Anonim_PL 2014-05-11 16:04:21 +44
gry z tej serii są cool
duch25 2013-05-11 14:32:52 +44
k!%@ a mać nie wytrzymam to barca król a real hu j kto się zemną zgadza daje + lm10 rządzi cr7 błądzi-__-
bartek570 2013-03-10 17:19:41 +41
barsa rządzi kto tak uwarza daje +
komu sie podoba gra daje +
mati91000 2012-06-28 22:22:44 +41
sory to mój brat napisał
Magdzia2004PL 2014-08-19 11:15:22 +40
Gry głowami są najlepsze!
NIEOBLICZALNY 2014-08-27 16:18:12 +7
@Magdzia2004PL: no Troche XDD
flisior 2014-12-02 17:06:12 +4
@NIEOBLICZALNY: no troche???????????????????
tomekgrzaslewicz 2014-03-08 20:02:07 +38
fajna
:D

Vertezgta5 2013-10-14 18:11:41 +38
GTA 5 jUż W sPrzEdArZy !!!!!
alangorka 2014-01-12 11:14:44 +37
Fajna Gra niema co
Ej kto gra na s 15 w Shakes and Fidget?
wow32 2013-07-26 10:26:40 +36
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████
░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███
░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██
░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██
██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██
█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██
██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░░████████████░░░███████████
filipert 2014-07-13 14:23:14 +33
fajna gra
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie