Sky Jump

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 51

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
skakanie    platrofmy    dla 2 osob   
Dodano: 2010-05-15 13:25:40
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1104164

Twoim zadaniem będzie jak najdłuższe utrzymanie się na platformach.

SURVIVAL - opcja dla jednego gracza
BATTLE - opcja dla dwóch graczy
M - powrót do głównego menu
WSAD - sterowanie czerwonym graczem
STRZAŁKI - sterowanie niebieskim graczem

Tylko 1% graczy ukonczyło tę grę. Niesamowicie wciągająca gra mmorpg
Nie będziesz mógł przestać! Gra za darmo, w pełni po polsku.
Ta polska gra podbija internet - Sprawdź jak wygląda życie w więzieniu!
Swoją przygodę rozpoczniecie jako typowy świeżak na bloku więziennym. Przemycaj, handluj, kradnij i nie daj się pod prysznicem!

Komentarze do Sky Jump


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
olikoli1 2014-03-23 14:41:52 +212
ja z kolegom gram i sie fajnie bawimy :)
Tymek_S- 2016-08-10 21:36:20 +9
@olikoli1: ja też gram z kolegami! :)
fables7 2013-12-24 12:29:40 +101
grałem w to z kuzynem na dwóch,i nie umiałem tego
znaleść po 2 latach znalazłem ,i jest fajna 10/10
:0 :)
Alusia 2012-12-27 13:55:49 +83
W te gry dla dwóch można grać za ($$$$$ kasa $$$$$) ja gram czasem o to i wygrywam (JEŚLI SIĘ ZGADZACIE DAJCIE PLUSIK) :D
mmiki 2012-08-06 16:37:11 +66
http://komixxy.pl/faces/face_1340804070_by_Tabok.png
oskar123456789 2012-10-24 14:36:23 +32
@mmiki: ale łep
rewolwo 2015-07-10 20:16:29 +16
@mmiki: XD
ninja998 2015-09-12 18:30:11 +8
@mmiki: I? Jprdl, me guste pierwszy raz widzial
rewolwo 2014-09-05 22:15:12 +52
daje 8/10
szymon8060 2014-11-02 17:55:49 +49
gra zajebista grałem z kuzynka i wygrała 23 do 18 bardo ale to bardzo fajna gra kuzynce sie to spodobobało
kacperkondracki2 2013-03-30 15:43:21 +42
http://komimg.cda.pl/k.php?n=989ddd69608b5a0eb25316715204b870.png
Mateusz_Billot 2015-03-07 19:35:48 +14
@kacperkondracki2: TY [email protected]
rewolwo 2015-07-10 20:17:32 +11
@kacperkondracki2: serio minecraft
tarantula_Kacper 2013-05-05 09:34:46 +34
ten ludzik w grze troch mi creepera przypomina ;P
TerrariuszPL 2012-04-15 16:09:25 +30
ZAJEBISTE
michcio6736736 2012-11-18 18:00:14 +29
http://komimg.cda.pl/k.php?n=94e0d1540774c6e4313afffe96446c79.png
slasher 2012-12-28 17:04:34 +10
@michcio6736736: jak ty to wkleiłeś
berbeciol 2015-06-05 19:37:06 +7
@michcio6736736: co za debil
kimati123 2014-12-09 14:36:47 +26
wow i mi sie udało 7000:DD
kimati123 2014-12-09 14:20:10 +26
Mój rekord to 6000 jak będę miał więcej to napisze:D
assasin102 2014-03-23 09:22:01 +22
fajna gra
bartekdukala 2014-12-06 14:03:04 +21
SIEKACZKA

sebek0204 2011-04-09 13:37:50 +21
Ta gra jet super:-) Tylko trzeba dużo ćwiczyć by przetrwać jak najdłużej:
kunacz 2013-02-12 17:08:55 +20
http://komimg.cda.pl/k.php?n=e410ae9a12842d031a4d35e10a7ed368.png
marek3 2014-03-24 08:22:26 +19
fajna
SzymonP15 2013-03-08 15:51:01 +19
http://komimg.cda.pl/k.php?n=dd8e969eb4bae662e5104054fcea9150.png
Joanna_Rabiasz 2012-09-22 09:06:58 +18
http://komimg.cda.pl/k.php?n=85c7f82ef54ec94fe3bf2be59143122f.png
oskar123456789 2012-10-24 14:35:20 +10
@Joanna_Rabiasz: ale łep
Pokix 2012-10-26 09:56:52 +7
@Joanna_Rabiasz: Nie ma to jak kopiować
pzolkiewski 2012-10-30 17:22:44 +8
@Pokix: ja mogę skopiować
zabijaka73h 2014-07-14 12:26:13
[Użytkownik został zablokowany]
Więcej
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie