Nowa piłkarska gwiazda (New Star Soccer)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 163
Nowa piłkarska gwiazda (New Star Soccer)4.0/5 (163)

Kategoria: Gry sportowe

Tagi:
kariera    gol    bramka    trenowanie    piłka nożna   
Dodano: 2012-03-18 18:29:17
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1169178
Masz możliwość rozpoczęcia piłkarskiej kariery. Trenuj swojego zawodnika i strzelaj gole na miarę wybranej przez Ciebie ligi europejskiej.

Sterowanie = MYSZKA

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Generals of War (PL)

Zmień historię pierwszej wojny światowej!

Ghost Recon Online (PL)

Darmowa taktyczna strzelanina wieloosobowa.

Hero Zero (PL)

Stwórz swojego bohatera za darmo!

World Of Tanks (PL)

Zarządzaj swoim własnym czołgiem.

Komentarze do Nowa piłkarska gwiazda (New Star Soccer)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


marcelo1236 2014-08-09 01:43:10 +1
supćio ty dupćio
szymonCR7 2014-07-18 09:54:07 +4
super gra CR7 jest najlepszy
PLPLPLPLPLPLp 2014-07-16 23:39:59 +7
Matka urodziła Ojciec wychował bym Real szanował
PLPLPLPLPLPLp 2014-07-15 10:42:22 +2
Korwa nie moge wybrac league!
Buyaka 2014-07-12 21:55:44 +2
Świetna gra w sam raz na rozerwanie.
piotrex20002 2014-07-08 20:53:53 +2
Fajna 10/10
matiokrew6 2014-07-06 20:09:22 +2
fajna gra
kolpi 2014-06-03 20:52:38 +37
Dla mnie to najlepsza gra w piłkę nożną w internecie(według mnie,moje zdanie).
Lotnik37 2014-05-14 20:41:37 +33
Ja kiedyś grałem cały dzień w to i poszedłem do Barcelony i wygrałem lige mistrzów ,ale przegrałem Premier League niestety nie zapisało się ,a co do gry 6/5
adik20026 2014-05-06 08:30:37 +19
fajna gra
Tayson2725 2014-05-04 07:36:20 +28
fajne gra
adrian6225 2014-05-02 14:37:36 +13
długo się ładuje a tak to morze być moja ocena 7/10
Gitek100_ 2014-05-01 13:05:59 +16
super gierka :)
Krystian424512 2014-04-23 17:25:20 +24
Ta gra uzależnia :D
dawidspoko 2014-04-21 13:40:03 +43
od urodzenia aż po grób Wielki Real to mój klub
piotrstrzelczyk77 2014-04-19 17:12:22 +18
Który macie poziom gwiazdy?
Adamsnow 2014-04-20 11:03:29 +7
KibicBVBPL 2014-04-21 21:32:51 +8
@piotrstrzelczyk77: Ja 1 bo dziś zaczynam :P
MówPoLucku 2014-06-24 16:25:46 +5
PLPLPLPLPLPLp 2014-07-15 10:40:31 +2
@MówPoLucku: Nie da sie 45 .. :D
adammajorczyk9 2014-04-12 16:09:35 +7
do dupy
filip7772 2014-04-12 09:10:07 +14
bardzo fajna gra polecam !
szymek101 2014-04-11 18:22:07 +5
nj
Filip142 2014-04-11 17:52:25 +24
jestem w barcelonie, najlepszym klubie
szymek101 2014-04-19 19:41:58 +2
@Filip142: nie bo bayern jest najlepszy
Malarzdawid 2014-04-24 13:01:05 +22
@Filip142: nie bo real madryt
i Crystiano Ronaldo z realu madryt messi to ciota

adrian6225 2014-05-02 14:39:18 +16
@Malarzdawid: popieram ronaldo bale kasijas i serhio ramos
dawidk999 2014-05-26 19:38:54 +6
@adrian6225: Kup se slownik Nie umiesz pisac nazw zawodnikow srealu a mu kibicujesz
piterfaros 2014-07-12 13:18:12 +2
@Filip142: Boże, czy naprawdę musicie się kłócić? Moim ulubiony klubem jest AC
Milan, a jakoś się nie kłócę z każdym, kto lubi Barcę/Real/Bayern/inne kluby. (No, może poza tymi, co lubią Inter... xD)
Buyaka 2014-07-12 21:57:58 0
@Filip142: Własnie popieram piterfarosa po co się kłócić ? Mojim ulubionym klubem jest ManU^^
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie