Życie kurczaka 4: Hacked (Duck Life 4 Hack)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 52
Życie kurczaka 4: Hacked (Duck Life 4 Hack)4.0/5 (52)

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
kurczak   
Dodano: 2012-03-01 12:10:33
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 144433
W wersji hacked zaczniemy trening rozpoczynając z umiejętnościami na 50 levelu.

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Rail Nation (PL)

Stwórz własne imperium kolejowe!

War Thunder (PL)

Zasiądź za sterami bombowca z II Wojny Światowej.

Star Trek Online (PL)

Wciel się w dowódcę statku kosmicznego.

Aion (PL)

Dołącz do odwiecznej walki dobra ze złem!

Komentarze do Życie kurczaka 4: Hacked (Duck Life 4 Hack)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


wiktor4004 2014-04-25 07:43:41 +7
Głupie trochę bo sie ma wszystko i nie trzeba go trenować
Karol_Krauze 2014-04-20 14:41:09 +8
spoko gra :d
Sosek 2014-04-07 18:05:21 +4
Fajne Pszesłem Bez Hakuw
Mfo3 2014-04-17 09:19:53 +21
@Sosek: Or-To-Gra-Fia Czło-Wie-Ku!
kierowca11 2014-06-14 16:21:29 +6
@Mfo3: masz rację leci plus
monsterka 2014-03-18 17:09:50 +4
okis
hiixii123 2014-03-07 19:50:07 +6
bardzo fajna
odlotowa
kubas3269 2014-02-14 10:09:38 +5
moja druzyna hakusie
justyna100v 2014-02-13 09:08:06 +7
fajna
minecraft-style 2014-03-06 16:09:19 +5
@justyna100v: widać że jesteś fajną osobą
NieznajomaXD 2014-03-15 17:34:00 +4
@minecraft-style: bo co? bo lubi miecrafta?
DawidfreeZ 2014-04-26 19:53:23 +5
@NieznajomaXD: xD i tak minecraft to gunwo gralem w to i się odrazu znudziło ciągle klocki i klocki -,- Pozdro
agentk100 2014-02-04 19:23:48 +4
muj kurczak ma ultra speed
agentk100 2014-02-03 16:57:25 +13
fajne ale troszke dziecinne ale i tak polecam
dankan277 2014-02-01 11:32:08 +7
mój ma na imie Ronaldo
kurczak tak ma na imie
minecraft1212 2014-02-22 14:17:43 +6
@dankan277: zmien to ty zboczencu
TANK40 2014-03-03 17:45:31 +5
@minecraft1212: sam jesteś ZBOK
minecraft-style 2014-03-06 16:09:52 +4
@dankan277: A co ty zboczek...?
AmelkaLPS 2014-01-22 09:28:21 +5
To nie jest hacked jakieś gówno....
AdmninMaincrafta 2014-01-14 18:43:31 +6
śmieszne bo to hacked nie jest!!!
mati745 2014-01-10 19:20:55 +4
to nie hacked
tylko dupa123
marioknopers 2014-01-06 21:14:14 +3
mam pytanie JAKI JEST HACK?!?!?!
chekolinoto 2014-01-16 14:57:32 +7
@marioknopers: że od razu twój kurczak ma 50 poziom każdej umiejętności .
luki12344321 2013-12-29 16:29:42 +15
trudno ze niema ma nieskonczonosc kasy
anitamonika008c 2013-12-25 21:03:55 +6
yyyyyyyyyy lol gra
mati05 2013-12-28 18:00:54 +3
kacpi268 2013-11-28 14:10:02 +11

mój się nazywa śmierć ale napisałem smierc bo się nie dało
bartekborysiak5 2013-11-23 23:36:35 +21
kolega kurczak nazywa sie kurczak jest z kurczakolandii
roksinka223 2013-11-17 16:26:40 +35
co? gdzie? jak? bo to fajna gra!!!! :D
MrDominik123qwe 2013-11-02 18:07:11 +12
ta gra jest super
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie