Rekin z Nowego Jorku (New York Shark)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 75

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
rekin    z rekinami    zniszczenia   
Dodano: 2012-02-28 19:18:17
avatar
Dodał: Odsłony: 394195

Wcielając się w ogromnego rekina siejącego postrach wśród ludności Nowego Jorku, dokonaj jak największych zniszczeń.

STRZAŁKI = Sterowanie
A / CTRL = akcja

Tylko 1% graczy ukonczyło tę grę. Niesamowicie wciągająca gra mmorpg
Nie będziesz mógł przestać! Gra za darmo, w pełni po polsku.
Ta polska gra podbija internet - Sprawdź jak wygląda życie w więzieniu!
Swoją przygodę rozpoczniecie jako typowy świeżak na bloku więziennym. Przemycaj, handluj, kradnij i nie daj się pod prysznicem!

Komentarze do Rekin z Nowego Jorku (New York Shark)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
pawelkatner 2013-05-31 10:36:26 +46
super graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa--=-=-=-=-=-=-=-= prosze dla tej gry +
pronto 2013-08-11 18:48:31 +35
rozpiepszyłem ziemie
poski_czyli_ja 2016-01-29 16:03:38 +5
@pronto: i zarobiłem 5 milionów za to
mat124 2012-02-29 13:00:21 +26
ja zabiłem spider man
JohnyBanan 2013-08-29 21:59:56 +25
fajna gra 10/5 xd
chawosanti9 2014-03-25 18:22:27 +22
zajebista ten kto sie zgadza kom te co nie plik
Mistik909 2013-03-23 11:23:00 +15
Mój wynik to 4415475
a kto łapał meteoryt
draculora 2012-08-26 15:58:14 +15
ekstra gra p poprostu zajebista
PITEROWSKI7870 2013-11-08 19:28:27 +14
[email protected] nowy jork
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

adrianekkko 2012-04-05 12:54:06 +13
DAVID 12580 ty jesteś gówno
vanessa101 2014-05-27 12:43:55 +12
rekord na prawde że dużo10000000000000000000000000000000000000000000000009999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
Krzys_Ost 2014-11-15 18:59:29 +5
@vanessa101: rekord : możliwy naciśnijcie esc a bendzie coś fajnego :D
maxkonrad 2013-09-08 11:51:44 +12
moj wynik 4,409,661 i Złoty medal
jak nie wierzycie to sprawdzcie na leaderboards
nick:MAX
Polska górą
kakashi 2012-03-23 16:00:28 +12
trochę za 1 razem długo się ładuje
majakonarska96 2013-02-16 21:22:37 +11
miałam 2619918 punktów ta gra jest SUPER!!!!!! daje 100/100
Szymon_Lagodzinski 2014-01-31 20:08:17 +10
polska to super gra w karztyh filmach opcy atakują nowy jork
kuba1515 2014-02-02 12:19:08 +4
rachet_3 2012-04-10 11:21:25 +10
TA GRA JEST 5/5
grutek12345 2012-03-20 18:17:36 +10
spoko gra
rafal2345 2012-03-18 19:00:26 +10
kto chce moje konto mam 100 przyjaciół i mam zdiencia i z gołymi laskami
konto 2012-04-03 11:43:12 +9
@rafal2345: najpierw naucz się pisać
wiktorgolaski 2013-12-20 10:57:28 +9
to jest zarrrrrrrrrrrrroooooooooooooommmmmmmmmbbbbbbbbbbbbbbbooooooooooooooosssssssssssstttttttttttteeeeeeeeeeeee
Anly 2012-02-29 15:19:51 +9
Ja Zabiłam Spider-mana xD ^^ a co do gry 5/5 :)
blondemo 2012-02-29 13:56:04 +9
dobre meteor zniszczylziemie hhahhahahahaha
Więcej
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie