Kingdom Rush Hacked

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Ta gra znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 25
Kingdom Rush Hacked4.0/5 (25)

Kategoria: Gry defense (obrona wieży)

Tagi:
rush    kingdom   
Dodano: 2012-02-19 15:54:20
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 99389
Wersja hacked popularnej gry Królestwo Szczytu. Dużo łatwiej będziecie mogli przechodzić kolejne poziomy.

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Plemiona 2 (PL)

Zarządzaj swoją wioską rozwijając budynki i twórz armie przeznaczone do ataków i obrony.

Polwars (PL)

Darmowa gra przeglądarkowa, w której wcielisz się w mieszkańca Piekiełka - stolicy Polandii.

Rail Nation (PL)

Stwórz własne imperium kolejowe!

The Settlers Online - hit!

Prawdziwy klasyk wśród gier strategicznych dostępny zupełnie za darmo bez pobierania!

Komentarze do Kingdom Rush Hacked


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


decu123123 2014-07-26 10:02:14 +3
fajna gra
LampaPL 2014-07-24 11:20:22 +5
fajne ale troche się ładuje
lukasz2323 2014-07-18 18:01:10 +5
jakie hacki
kupowski 2014-07-11 22:31:27 +4
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper gra
milosz0pl 2014-07-02 21:31:48 +6
Dlaczego niby dużo łatwiej?
Adamix222 2014-06-10 11:10:35 +8
Ta gra jest znakomita jak na wersję hacked Polecam :)
kab00m 2014-05-21 11:48:36 +6
zajebista gierka!!!!!
poz
Zabijak55 2014-05-18 15:35:21 +20
super gierka polecam i do ulu kto tak uwarza?
100299 2014-05-01 16:15:43 +12
super extra
100299 2014-05-01 16:17:01 +8
@100299: wjetha
kondziupawlaczek 2014-04-21 23:36:04 +9
Wlaczam gre czekam wychodze z pokoju na 20 min przychodze patrze 1 % ale warto zagrac
spidey1234 2014-04-12 15:49:46 +4
miałem cały pasek załadowany, a tu 0% :(
Krzychu42 2014-03-18 16:13:12 +7
mi na luzie działa i fajna gra
sebaswitalski 2014-03-14 07:48:00 +19
epicka gra normalnie fajna

miki127 2014-04-18 10:52:48 +6
@sebaswitalski: Ortografii się naucz dzieciaku, bo jak w dwójcie pisałeś to łohoho
rado09 2014-02-11 12:34:19 +6
lol to nie jest hacked
Julo1234 2013-12-15 19:15:18 +18
Kurde co jest nie działa?
minecraft1212 2013-12-08 09:05:11 +11
nie działa :-(
darek07102000 2013-11-28 16:32:53 +10
Fajna xdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxd. fajna po prostu :)
bimbo19 2013-09-21 22:00:31 +20
nic dodać nic ująć GRA ZAJEB**TA XD pozdro :)
Lowca5468 2013-08-26 12:53:51 +7
nie działa:(
messi-hd2 2013-08-15 13:09:13 +8
dziwne można odpowiedzieć sam do siebie
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie