Przejedź zombie (Zombie Ramming)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
4.0 / 5 Oceny: 67

Kategoria: Gry akcji

avatar
Dodał: anonim Odsłony: 242613

W grze Zombie Ramming twoim zadaniem będzie przejeżdżanie samochodem groźnych mutantów. Zarabiaj pieniądze i ulepszaj swój samochód.

Strzałki - sterowanie
Spacja - super przyspieszenie

Komentarze do Przejedź zombie (Zombie Ramming)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
rex_12345678 2012-11-25 12:36:42 +28
jesteś fanem pet party ??? dodaj to do 3 gier a otrzymasz 90000 monet i 20000 szafirów sam dostałem
Kacper2609 2012-11-13 20:51:45 +18
hehe
przemolek 2012-02-05 09:53:57 +18
takie sobie
ROBSON16B 2012-03-31 11:11:19 +16
Każdy ma inny gust , o nich się nie dyskutuje , ale mi się to nie podoba , gra jest OK ale dla dzieciaków. 5/10
xXMatrix-NinjaPLXx 2013-11-05 14:19:35 +12
fajna 10/10 i do ulu
Kolorowa123 2012-05-03 16:08:34
[Użytkownik został zablokowany]
franek787 2013-02-20 14:18:20 +11
nudne 2/5
Neristera 2011-06-25 19:59:31 +11
moze byc :) 5/5
TomsPL 2013-11-03 15:09:26 +10
Ci co piszom rze ta gra jest fajna to majom w glowie majonez :D
zarcik gra 100/100000
maciek1222201 2014-04-08 16:45:45 +8
@TomsPL: A ty masz w głowie majonez ortograficzny.
Urakano 2014-10-05 13:46:36 +5
@TomsPL: Ludzie składamy się wszyscy na słownik ortograficzny dla TomsPL
BestFelg 2015-04-07 10:06:40 +6
@TomsPL: TomsPL zgredzie jeden masz takie suche teksty ze az mi pranie wysycha odrazu w praniu !
Lisek_Evo_PL 2015-07-29 08:40:35 +5
@TomsPL: może mam w głowie majonez, ale ty nie masz polskiego słownika
Przemek_Zajac 2014-11-13 17:47:38 +9
fajna gra polecam ja
Celt 2012-09-27 20:38:50 +8
Muzyka wpędza w taki klimat, że grafika powinna go uzupełniać. Tu niestety tego zabrakło, rozumiem jeżeli to jest stara gra. Prócz tego nie za przyjemnie się w to gra. 3/5
Jack_Rzeznik 2013-03-29 12:52:19 +7
900/90
magda2153 2012-07-26 11:33:25 +7
superaśne 5\5
xxxitaliaxxx 2012-05-20 15:21:00 +7
głupie 3/10
michalek2120 2012-04-03 10:01:53 +7
zacina sie
slawek13137 2012-04-23 16:31:29 +5
@michalek2120: Właśnie
snajper1 2013-12-30 15:23:35 +3
@slawek13137: nie możliwe
ArinAhmed 2011-12-30 20:10:13 +7
nikt z wysokim ciśnieniem tego nie przejdzie...
ArinAhmed 2011-12-30 20:04:41 +7
w sam raz gierka na sylwestrową noc :)
klajt2029 2012-09-24 16:07:38 +6
taka se
2 na 6
wks12321 2012-01-30 11:23:42 +6
fajne
magda2153 2012-07-26 11:34:45 +5
superaśne 5\5 uuuuuuuuuuuuubu
Więcej

Logowanie