Wściekłe jajka (Bad Eggs)

Zgłoś naruszenie
 
Ładowanie gry...
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 63
5.0/5 ()

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
worms    multiplayer    czolgi    bron   
Dodano: 2011-10-18 17:26:21
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 220246
Gierka przypominająca popularne Wormsy lub Czołgi. Sterując uzbrojonymi po zęby jajkami postaraj się zabić wroga.

Sterowanie = WSAD
Strzelanie = MYSZKA

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Lord of the Rings Online

Władca Pierścieni za darmo w wersji MMORPG!

Shakes & Fidget (PL)

Wybierz swoją profesję: Wojownik, Mag lub Łowca.

War Thunder (PL)

Zasiądź za sterami bombowca z II Wojny Światowej.

Infinite Crisis

Wciel się w superbohatera, który przeszedł na ciemną stronę mocy.

Komentarze do Wściekłe jajka (Bad Eggs)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


bartek1555 2014-03-30 19:41:39 +2
lol
kiler115 2014-03-23 16:12:58 +3
jaja rzadza !
kacperrozakpocztaonetpl 2014-03-13 16:10:48 +1
fajna gra daje tej grze 7/10
kacper123473 2014-03-10 21:35:12 +1
a ja mam lv 44
kacper123473 2014-03-03 19:55:56 +3
ja sie tu zalogowałem
Damianek123123 2014-02-22 11:11:30 +4
zajebista gra mam 51 lv
kacper123473 2014-02-21 21:02:36 +3
fajne ale troche dizwne mapki
\
longer518 2014-02-20 20:03:17 +3
Polecam bad eggs 2 dużo lepsza
wiktorp066 2014-02-11 12:53:22 +2
niedziaua
ziutek10xinteriapl 2014-02-11 15:48:38 +5
@wiktorp066: Bo masz złego neta HEHE :)
-xoz- 2014-02-23 13:28:08 +1
@wiktorp066: to nie rozpowiadaj całemu światu :P
ziutek10xinteriapl 2014-02-08 19:00:25 +15
Komu fajna daje + :)
wilczek111 2014-02-01 20:24:04 +3
mi działa
sebaaa2108o2pl 2014-01-30 18:16:30 +4
fajna
sKfF 2014-01-30 17:36:18 +4
Kurde nie dziala mi szkoda zagral bym sobie
FireKruk65 2014-01-28 10:43:37 +2
dobre dobre ;)
xerespl 2014-01-27 18:11:12 +2
ta gra jest zajebista mam 19 level
David11 2013-12-29 19:34:04 +8
2 lepszza czesc
snajper350 2013-12-29 13:11:09 +6
mam moda w minecrafcie że są królowie , bosy takie jak hydra, snake i inne
Makswielki 2014-01-21 15:03:45 +2
@snajper350: I co z tego chyba to co powiedziałeś nie jest związane z tą grą.My tu mówimy o tej grze ,a nie o jakiś tam innych grach.
jemzelki 2014-04-11 16:57:10 0
@snajper350:
człowieku minecraft jest jak to się teraz mówi "Nie Modny"
loczek137 2013-12-13 19:22:19 +1
YYYYYY ZAJEBISTE :) !!
jasorynczak 2013-12-07 21:10:15 +2
to jest zajebiscie fajne
Pawel_Drazek 2013-11-29 20:42:20 +3
jak zdobyć te bronie które po lvl albo ja zdobyć pieniądze
Więcej >>


Logowanie