Raze 2

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 216

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
Dodano: 2011-09-18 19:02:17
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1854395

Długo oczekiwana druga część znakomitej strzelanki. Chwyć za broń i ruszaj do walki o zwycięstwo.

STRZAŁKI lub WSAD = Poruszanie się
SPACJA = Skakanie
MYSZKA = Strzelanie
1-9 lub QE = Wybór broni
P = Pauza
Tab = Pokaż wyniki

Ta polska gra podbija internet - Sprawdź jak wygląda życie w więzieniu!
Swoją przygodę rozpoczniecie jako typowy świeżak na bloku więziennym. Przemycaj, handluj, kradnij i nie daj się pod prysznicem!
Tylko 1% graczy ukonczyło tę grę. Niesamowicie wciągająca gra mmorpg
Nie będziesz mógł przestać! Gra za darmo, w pełni po polsku.

Komentarze do Raze 2


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
Press 2012-06-01 21:39:55 +806
Doceniam ludzi którzy piszą co sądzą o grze
kubaxddx4 2015-07-14 14:37:08 +215
@Press: yhy
szyszul1112222121212 2016-05-08 12:42:56 +72
@Press: AHA
tygrys10s 2016-06-16 19:48:47 +53
@Press: eeee wtf?
Strikexd 2016-08-13 13:27:11 +41
@Press: yy?? okej
sroda-adrian 2017-01-05 21:45:09 +12
@Press: aha
Bartosz_Panek 2017-02-08 08:32:48 +5
@Press: Racja ja teżich doceniam gra do ulu
pawel122pl1 2015-01-11 16:46:07 +559
ta gra wymiata
kacpir777 2015-08-16 14:46:42 +192
@pawel122pl1: mi sie ścina pozatym to nie multi tylko z botami
stasiek3712 2015-10-21 16:26:25 +164
@pawel122pl1: haha ta na pewno napisałeś to po to żeby mieć więcej punktów
stasiek3712 2015-10-21 16:28:10 +151
@pawel122pl1: ale gra jest ok
pup21 2016-06-07 11:02:58 +41
hagengames 2016-06-10 14:40:11 +42
@kacpir777: No brawo geniuszu
Bartosz_Panek 2017-02-08 08:31:45 +3
@pawel122pl1: Napewno :P oczywiście że wyminiata
Michal_Eibl 2014-03-29 15:14:21 +436
Zarabista gra!
Moje dodatki jakie uzywam:
- +50 Hp (+50 Max health)
- Pojawiam sie z 25% tarczy (Spawn with 25% shield)
- +40% Celniejsze trafienie! (+40% Accuracy
Moje bronie:
Pistolet: Ripper
Uzi: Photon Blaster
Shotgun: Terminator
Karabin: Precision laser
Snajperka: Holy Grail
Bron Ciezka: Destroyer/FocusBearn
Bazuka: Acid Hound/Rocket Laucher

Specialny atak: Katana/Grenade
Moj skin: Space alien ;)

Aha i jeszcze cos! To moj zestaw z armor games! xD
Wiec moge sie poprostu tu zalogowac i mam ten zestaw! xD

Polecam! ;)
Virtus-ProXGaming 2015-08-12 20:07:44 +85
@Michal_Eibl: I co się chwalisz NOULIFE!!
xxxMacPLxxx 2015-10-19 10:12:04 +82
@Michal_Eibl: dzięki za podpowiedź:)
tygrys10s 2016-06-23 18:08:27 +28
@Virtus-ProXGaming: k!%@* pojawił sie noulife
szczesny 2014-12-30 08:09:05 +260
fajna gra
bartek12325 2014-05-21 14:30:10 +203
powiedz zeby zzrobili raze 3 admin
Michal_Tarasiuk 2015-05-25 18:59:07 +85
@bartek12325: jest już dawno
Michal_Tarasiuk 2015-05-25 19:00:40 +78
@bartek12325: jest też raze 11,ale najlepsze to 2 i 3.
xenna222 2015-10-18 15:06:53 +72
@kubaxddx4: Chłopie, niektóre które wymieniłeś są -,-
cyroks123 2014-10-18 19:52:12 +182
bardzo fajna gra dodawajcie mnie
panzombie 2014-06-10 15:55:54 +170
zajembista gra 100/100 i do ulu
Niko802 2014-12-26 17:25:46 +159
super10/10
hardcorek12345 2015-07-28 17:09:56 +118
@Niko802: chyba1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/10
MarcelPL 2014-07-16 14:05:17 +153
ale fajna gra gto sie zgadza
kamp 2014-07-18 13:33:20 +105
anonimxd123 2014-07-24 08:51:46 +116
@MarcelPL: ja tej gry troche nie kumam o co tu chodzi? ktoś mi powie plis dam plusa
kamp 2014-07-31 13:41:36 +110
@anonimxd123: zabijasz złyh ludzi :)
kubaxddx4 2015-07-14 14:42:02 +54
@kamp: mądra odpowiedz xd
adamm0975 2015-10-15 22:56:36 +56
@kamp: to nie są ludzie tylko zombi i kosmici;)
ooo123 2016-04-11 16:33:02 +26
miko150 2012-06-28 22:35:11 +134
Zajebista gra ! :D
rixx 2015-01-25 13:29:15 +122
Znaczy WYMIATA!!
olcia135 2013-01-09 16:21:13 +114
jestem dziewczyną i bardzo tą gre lubie kto jest ze mną daje plusa dziewczyna lub chłopak ! :P
MasterFUX 2013-02-04 12:29:01 +58
@olcia135: po co mówisz że jesteś dziewczyną ale i tak dam ci plusa
ak123 2013-04-06 19:52:27 +95
super gra 10/10 dacie +
patix 2011-10-01 20:05:25 +93
nie ma takiego słowa żeby ocenić tą grę poprostu 5/5 i tyle zajebiste WYMIATA
Kingusia_MC 2013-12-02 14:31:41 +90
Mój kolega zamiast święty napisał świenty a zamiast chciałbym napisał hciałbym xD
KnykiecPL 2014-05-24 18:35:49 +89
spoko gra
kruwsko123 2014-09-27 21:16:58 +85
super gra niema co narzekać:)
bukaku 2014-10-10 19:14:23 +58
@kruwsko123: Weź się nie podnieć
Firefenix 2011-10-01 15:52:44 +82
najfajniejsza broń holy grail
kozaczek2002 2014-12-19 20:00:07 +81
Spoko gra można miło spędzić czas.
Dam 8/10 :D
ekema3000 2014-01-27 15:50:55 +81
spoko gierka mi się podoba 10/10 :D
Więcej
6.4/10 Piorun i magiczny dom (2013) Dubbing PL premium Przezabawna przygoda, która dostarczy wiele emocji najmłodszym widzom!
Copyright © 2003-2017 Comprehensible Download Attack

Logowanie