Jesteś tutaj: 
Gry online
Rzymskie drogi 2 (Roads of Rome 2)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 60

Kategoria: Gry strategiczne

Tagi:
drogi    roads    rome    rzymskie    strategiczne   
Dodano: 2011-09-15 16:19:36
avatar
Dodał: Odsłony: 443943

Druga część świetnej gry strategicznej. Znów budować będziemy drogi, mosty i mniejsze osady. Każda plansza cechować się będzie innym zadaniem do wykonania. Działaj rozważnie!

Sterowanie = MYSZKA

Komentarze do Rzymskie drogi 2 (Roads of Rome 2)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
deniSOS 2012-02-18 10:24:59 +41
jeśli ktoś chce pograć w pełną wersję można ją pobrać tutaj: http://darkwarez.pl/forum/gry/3251689-roads-of-rome-3-2011-x.html . Jest to pełna wersja 3 części (są także 1 i 2). Aby ją pobrać wystraczy założyć darmowe konto. Miłej gry
Aang1 2012-02-21 15:35:56 +11
@deniSOS: Polecam tą stronkę.
Sam mam na niej konto od roku.
jacus_512 2012-04-09 21:07:53 +36
super fajna zajebista najlepsza i wogole...
galaxy 2012-03-07 19:38:28 +31
fajna, polecam :)
Speed223 2012-02-08 14:32:33 +26
super 10/10 i do ulu
puczii 2013-12-11 14:12:18 +22
uwielbiam wszystkie gry z tej seri
tocio12 2012-02-05 13:19:54 +20
fajna
nixon97 2011-09-23 17:27:11 +20
Gra fajna ale martwi mnie to że te drogi są lepsze niż w Polsce :)
matikielbi 2012-01-28 20:38:00 +16
fajna gierka naprawde polecam
patrykos_21 2014-02-11 15:33:19 +15
super fajnie ale minusem jest to że jest na czas
piesio_master_ 2013-12-31 14:19:20 +15
jest dobra ale dużo bym zmienił 7/10
-mic339- 2012-01-30 12:18:58 +15
superrrr
predator_ 2012-01-28 09:08:22 +15
super polecam te gre 10\10 i do ulu
Sugar 2011-09-30 21:55:06 +15
jeśli ktoś chce pograć w pełną wersję można ją pobrać tutaj: http://darkwarez.pl/forum/gry/3251689-roads-of-rome-3-2011-x.html . Jest to pełna wersja 3 części (są także 1 i 2). Aby ją pobrać wystraczy założyć darmowe konto. Miłej gry
KubaKuba333 2012-01-22 12:45:02 +13
polecam ją w pełni 5/5
gracjanxxd 2012-01-07 12:36:48 +13
Spoko gra 5/5 Polecam
kacperrozakpocztaonetpl 2014-03-12 09:24:43 +11
daje tej grze 8/10
dragon123 2011-09-18 15:54:03 +7
fajne ciekawa gierka
Maja_24 2011-09-17 21:32:03 +7
na początku nie chciałam w to zagrać ale uważam że ta gra jest bardzo fajna :)
damcio1238 2011-09-17 16:30:30 +7
5/5 czekałem na 2 częśc do ulu:D
manin1270 2011-09-16 18:19:29 +7
Druga część świetnej gry strategicznej. Znów budować będziemy drogi, mosty i mniejsze osady. Każda plansza cechować się będzie innym zadaniem do wykonania. Działaj rozważnie!
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie